Çekiliş Kazandım : Oreosevenkız

Merhabalar,

Geçen hafta içinde çok güzel bir mail aldım. Zuhal'in yaptığı çekilişi ilk defa kazandım! Bu benim için bir ilk açıkçası :)

Kargo sorunu nedeniyle sıvı olan hediyelerim gelemedi, onu da tekrar yollayacağını söyledi Zuhal ama ben bu gelenlere bayıldığımı söylemeliyim :)


Özellikle çantanın bir benzerinin bende olduğunu ve nasıl aldığımı anlatsam masal olacağını biliyorum :) O nedenle bu tatlının benim olması beni çok mutlu etti :) Çok teşekkür ederim Zuhal'cim ilgin ve alakan mükemmel ötesiydi :)

Zuhal'in bloğu için tık tık

Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

6 yorum: