Ürün İncelemesi#54 : Chanel Vitalumiêre Aqua

Merhabalar,

Bugün aslında bir video yükleyecektim ama internetin azizliğine uğradım, ne kadar uğraşırsam uğraşayım %1'in üzerine çıkmadı, en kısa zamanda sonbahar makyajı uygulaması ile karşınızda olacağım**

Şimdi gelelim bugünün kurtarıcısı olan Chanel fondotene.

Yaz aylarında her ne kadar fondoten kullanmıyor olsam da görünce dayanamadım bunu. Ve bundan sonra elimdeki bitmedikçe bir şey almayacağım. Siz de buradan şahitsiniz. Zaten son 1-2 haftadır Gratis ve Watsons'tan soğumuş durumdayım. Hiç girmedim bile :) Bu yüzden kendimi tebrik edip; ürün incelemesine dönüyorum :)


Bu fondoten aslında bana bir tık koyu geliyor, bir açığı olsaymış daha iyi olabilirmiş ama elimizdeki ile yetinmemiz gerekiyor, öyle değil mi?
Yaz için belki de ideal bir renk benim için ancak bu sıcaklarda hiç çekilmiyor, o nedenle kışın iyice beyazladığım zamanlarda kontür işlemi için kullanacağım. Şimdi değil ama ilerleyen aylarda bununla da ilgili bir uygulama göstermeyi düşünüyorum.


Kullanmadan önce çok güzel çalkalamanız gerekiyor yoksa suyu ayrı kendi ayrı elinize dökülürse şaşırmayın :) Bariz bir alkol kokusu var ve kullanmadan önce mutlaka cildinizi nemlendirmeniz gerekiyor. Bitişi ise benim istediğim şekilde, yüzünüze bir aydınlık/canlılık veriyor. Kapatıcılığı ortanın bir tık üstünde. Yalnız çok çok kuru ciltlere önermiyorum. Benim cildim çok çok kuru aslında ama bende kurutma yapmadı, belki sık kullanımda yapar bilemiyorum.

Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Bu fondöten çok seviliyor zaten belki açık renk fondötenle karştırarak kullanabilirsin , gratis ve watsonsdan niye soğudun? :)

    YanıtlaSil
  2. pixiwoo kardeşler pek bir seviyorlar bu fondöteni:) benim de alasım var, paylaşımınız isteğimi arttırdı, teşekkürler...Eğer kozmetik ürünlere dair perhiz dönemindeyseniz oldukça hesaplı ürünler alabileceğiniz büyük blog satışıma beklerim:)


    http://exclusivepink.blogspot.com/2013/08/buyuk-blog-sats.html

    YanıtlaSil