H&M SONBAHAR KOLEKSİYONU LANSMANI 2013

Merhabalar,


Elbise : H&M
Ayakkabı Çanta : Trendyol

Öncelikle çok fotoğraflı bir yazı olacağını baştan söylemeliyim :)


Dün akşam İstinye H&M'de gerçekleştirilen lansman 20:00'da başladı. Biz yine boğazımıza düşkünlüğümüzden dolayı önce yemek yedikten sonra 20:30 sularında mağazaya girebildik. 

Dış tarafının fotoğrafını çekemedim çünkü nedense baştan çok heyecanlıydım. Ancak içeri girip biraz gezdikten sonra heyecanım geçti:)


Kapıda 10 tane kız vardı girenlerin isimlerini işaretleyen, sonra kırmızı halıdan yürüyerek girdik mağazaya.


İç taraftan kapı kısmının fotoğrafı bu şekilde, girişte 3 tane garson alkollü/alkolsüz içecek servisi yapıyordu. Öncelikle alkolsüz sonra ise çok leziz bir alkollü içecek içtim. Servis çok harikaydı. Ufak ordörv tabakları, tatlı/tuzlu servisleriyle çok güzel hizmet verdiler. Çok teşekkür ederim.





DJ'imiz Elif Tanrıbilir bizi o kadar güzel eğelendirdi ki müzikler inanılmazdı!

Bizim de yine en fotojenik halimizle fotoğraflarımız :)

Benim ilk katıldığım lansman partisiydi, bundan sonra bulduğuma gitmek için elimden geleni yapacağım.

Bana bu deneyimi yaşattığı için H&M ailesine bir kere daha teşekkür ediyorum.

Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

5 yorum:

  1. Çok eğlenceli geçmişe benziyor :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmussun canım bol fotograflı yazılar cok hozuma gıdıyor bunuda cok sevdım:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş yaa ben de kaçırmasaydım keşke :/

    YanıtlaSil
  4. Baya güzeldi, umarım bundan sonra hepimiz böyle şeylere gider ve kaçırmayız:)

    YanıtlaSil