Video: MAC Ürünleri ile Sonbahar Makyajı

Merhabalar,

Geçenlerde söylediğim gibi bu aralar biraz mutsuz/saçma/amaçsız değişik hissediyorum kendimi. O nedenle yazı değil yine video ile karşınızdayım. Yakın zamanda umuyorum sizlere çok güzel bir haber verebileceğim. O yüzden izlemede kalın canlarım :)



Kullanılan Ürünler;

Primer/ Corrector - MAC - Prep + Prime Fortified Skin Enhancer - Recharge
Studio Fix Fluid NW22
Select Moisture Cover NC30
Studio Fix NC41
RiriWoo
Miniralize Earthly
Snowglobe Palette
Splashproof Lash
Liquid Eyeliner
Powerpoint Eye Pencil
To The People
Raizin
Prolongware Lip Cream Warp Speed

Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

11 yorum:

  1. Canım makyajın harika olmuş :) Resimlerini biraz daha büyüterek koyarsan çok daha süper olacak :) Sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzellik:) Fotoğraflarda çok fotojenik çıkıyorum diye büyük koymak istemiyorum:p

      Sil
    2. Ona ne şüphee :)) :*

      Sil
  2. resimde çok şeker çıkmışsın :D bayıldım makyajına da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) En fotojenik halim sapıttığım halim :)))

      Sil
  3. kırmızının güzelliği sana fazlasıyla yansımış kuzum süper olmuş !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel şey demişsin tatlım, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Kırmızı tam senin rengin bence bayıldım hem rujun rengine hemde göz makyajına.:):)daha çok kırmızı sür.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu havalar biraz serinlesin artık, bende çok özledim kırmızı rujlarımı <3
      Teşekkür ederim güzellik :)

      Sil
  5. O nasil guzel bi rujdur cok yakismis bayildim canim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzelim, Riri Woo aşkım bambaşka:)

      Sil