Saç Bakım Kürü / Bepanthen-Evigen-Bemiks-Badem Yağı

Merhabalar,

Daha önce şurada bahsetmiş olduğum saç uzatan, saçı besleyen bir bakım kürü uygulamıştım. Tam 5 hafta süren maceramın bitmesinin üzerinden 2-3 hafta geçti. Sanırım yazmak için gerekli süreyi geçirdiğimi düşünüyorum.



Biraz sözel olarak kalacak anlatacaklarım çünkü saçlarım için öncesi sonrası yapmayı akıl edemedim.
Şimdi gelelim bende yarattığı farklılıklara;

- Saçımı ciddi anlamda gürleştirdi. (Zaten gür olan saçım neredeyse %50 daha da fazlalaştı.)
- Daha bakımlı gözüküyor artık, daha parlak. Boyamadan dolayı cansızlaşan saçlarım daha canlı şu anda.

Eksileri ise;

- Belirttikleri gibi saçımı uzatmadı!
- Kokusu neredeyse yeni geçti. Kullanmayalı 3 hafta olmasına rağmen hala saçıma ısı uyguladığımda koku çıkmakta.

Bir daha yapar mıyım? Asla!
Arada yapmayı düşünüyordum iyi gelseydi ama beklediğim etkiyi yaratmadığı için bir daha yapmaktan vazgeçtim.

Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

10 yorum:

  1. Bemiks ve Bepanthen aslında benzer ürünler ve saça uygulandığında pek bir şey değiştirmiyor. Kafadan sallamış gözükmeyeyim; kaynağım doktor olan annem. Badem yağı işe yarayan bir şey onu zeytinyağıyla karıştırıp sürmeyi bırakma bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde her hafta badem yağı/zeytinyağı ikilisine devam edeceğim. Teşekkürler!

      Sil
  2. Merhaba, http://misspoine.blogspot.com/ bloguma uğrarsan bu konuda uzun bir yazı yazdım kendi tecrubelerimi paylaştım. Benim saçımda herhangi kötü koku problemi olmadı. Sanırım sen fazlaca ampul kullanmışsın. Biraz yanlış ve eksik malzeme olduğunu düşünüyorum :) Belki yazım sana yardımcı olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarda bu aralar sıkıntı yaşadım, şimdi yazabiliyorum :/ Hemen bakıyorum ama bir daha ne zaman cesaret eder de yaparım bilmiyorum:/

      Sil
  3. Ben 4 ay kadar sinamemi kurunu uyguladm saclarm cok hizli uzadi bence uzamamasinin sebebi sinameki kullanmamis olman çünkü sinameki saclari cok cabuk uzatan bir bitki.birde uzamayi gozlemleyebilmen icin daha uzun sure yapman gerekli herkesin sac yapısına gore farklilik gostermekle birlikte farki 2-3 aydan sonra anlayabiliyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefondan yazdigim icin yazim yanlisliklarinin kusuruna bakmayn lutfen :))

      Sil
    2. Evet onu biraz geç öğrendim. Peki badem yağı-zeytinyağ ve sinameki yapsam işe yarar mı sence?

      Sil
    3. Ben bemiks evigen bepanthen sinameki ve badem yagini karistirarak yapiyordum. Gozle gorulur uzama olmustu birde ozaman saclarm sariydi diplerin cabk ckmasindan anliyordum ve inan benm saclarim felaket karisiktir kuaforler isyan eder o derece ama bu kuru kullandigim surece yumusack ve cok kolay aciliyordu blogta tarifini daha once yazmstm istersen bir dene ama tabiki bu yorumlar kisiden kisiye degisiyor umarım sende faydasını gorursun

      Sil
  4. Uzun süre kullanıldığında işe yarıyor fakat evet kokusunu bende arada uyguladığım halde alıyorum eskiden düzenli yapardım şimdi bıraktım kokusundan dolayı
    hindistan cevizi yağı da işe yarıyor tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek başına hindistan cevizi yağı mı kullanmam lazım?

      Sil