Ürün İncelemesi#55 : Revlon

Merhabalar,

Bugün dudaklarıma maruz kalışınızın son günü!:)

Neden Türkiye'de bu markanın olmadığına hayretler içinde düşünsem de sonunda deneme fırsatı bulduğum için çok mutluyum. Eskiden (ne kadar eskiden bilmiyorum) varmış sanırım sonra çekilmiş Türkiye piyasasından, umarım yeniden gelir diyorum ve ruja geçiyorum.


Yapısı tabii ki bir lip butter değil ama onun kadar idare edebilecek bir ürün. Yalnız renginden kaynaklı olarak ruj fırçası ile sürmek daha mantıklı yoksa çiğ bozulmuş et yemiş gibi olabilirsiniz:)


Ben burada çok çok az uyguladım çünkü pigmentasyonu çok fazla. Kuzenim şu sıralar Amerika'da ve ona bir sürü sipariş verdim. Umarım terbiyesizlik yapmaz da istediklerimi getirir :) Bunun içinde Revlon da var tabii :)


Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. çok güzelmiş nereden aldın bunu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gümrük malları satan yerden almıştım tatlım, henüz renginden dolayı kullanamadığım için geç yazdım yazısını..

      Sil