Blogger Bazaar #4

Merhabalar,

Geçen pazar Curcuna'da 4. sü gerçekleştirilen Blogger Bazaar etkinliğine gittim. İlk defa gittiğim için sanırım beklentilerim daha farklıydı :)

Ancak mekan, insanlar, alışveriş yapanlar ve katılımcı bloggerlar o kadar içtendi ki, beklentimin aslında bu yönden çok çok üzerindeydi :)


Erkek arkadaşım yine her zaman olduğu gibi benden daha ilgili, daha meraklıydı. Bir çok standın erkek kıyafetlerini elden geçirdi, xBox standında uzunca vakit geçirdi :)


Bundan sonrasını fotoğraf olarak göstereceğim, çünkü ne bir şey aldım ne de kalabalıktan çok fazla inceleme fırsatı buldum...





Yalnız baya büyük bir Models Own standı vardı, işte burada erkek arkadaşla gitme hatasını yaptığımı anladım :/ Oje uygulaması ve bilgilendirme yapıyorlardı ancak işte bekler mi? Mızmızlanmaya başladı bizimkisi ve biz de mecburen çıkmış olduk... 

İşte benim ilk Blogger Bazaar maceram böyleydi ama kesin #5'e gideceğim ama bu sefer tek başıma <3 :)

Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. oje fiyatları çok uygun oluyormuş diye duymuştum keşke gönlünce bakabilseydin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç satışta değil gibiydi, fiyat yazmıyordu. Bende soramadım ://

      Sil