Tekrarlanan Kazanan

Merhabalar!

Yine ve her zamanki gibi çekilişin kazananı bana dönüş yapmadı ve ben yeni bir kazanan belirledim!
Bu yöntem çok hoşuma gitti, bundan sonraki çekilişlerde de böyle haber vermeyeceğim.
Ben katıldığım (ama kazanamadığım:(() çekilişleri deli gibi takip ediyorum, çünkü istediğim için katılıyorum. Her neyse daha fazla uzatmadan bu sefer ki kazanan Duygu ft. oldu. 




Bana makyajayenibaslayan@gmail.com 'dan en geç 05.09 (Perşembe) saat 20:00'a kadar ulaşman gerekiyor, yoksa yeniden belirleyeceğim!

Sevgiyle kalın.

Share this:

CONVERSATION

5 yorum:

  1. Yeni şanslıyı tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  2. Nyx ürünlerini çok merak ediyordum ayrıca perşembe doğum günüm :) Çok teşekkür ederim hemen mail atıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin adına sevindim :)
      güle güle kullan canım :)

      Sil
  3. Tebrikler, bu ara hiç bir şeye katılamıyorum. Kışın tam gaz devam edeceğim:)

    YanıtlaSil
  4. Yeni kazanani tebrik ederim :) ufak bi zaman farkiyla kacirdim kismet degilmis

    YanıtlaSil