Ağustos Favorileri

Merhabalar,

Geçen aydan itibaren başladığım favoriler yazılarıma devam etmeye karar verdim. Bugün ki yazı biraz geç geldi çünkü Kadıköy'de  ydim. 

Şimdi gelelim favorilere, çoğunun yazısı blogta mevcut, olmayanların ise en kısa zamanda gelecek :)


NARS Duo Concealer zaten büyük bümbüyük aşkım bu benim! Koyu gözaltları için biçilmiş kaftan :)
Mac Fix + sıcak yaz günlerimin vazgeçilmezi.
Chanel tekli far; bu güzelliği son günlerde sür-çık olarak kullanıyorum :)
MAC Plumpful; hem project pan'imin bir üyesi hem de bu ay ki favorim :)
Hot Mama; tam yazlık ışıltılar barındıran güzel allığımm!
Bahama Mama; hepimizin vazgeçilmez kontür/allık/far 3lüsü şeklinde kullandığım baş tacım.
Rimmel London Glam Eyes; hem project pan'imin ürünü hem de upuzun kirpiklerimin nedeni :)
Flormar Lash Lift; düşük kaşlarımın kurtarıcısı!
H&M kirpik kıvırıcım, yazısı yakında!
Naked 2; ışıltılı güzel makyaj yapılıyor, yazısı gelecek :)
Sigma Eyeliner Brush; eyeliner çekmemi güzelleştiren tek fırça! 

Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , , , , , , , , , ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Hepsi çok güzel gözüküyor ne güzel sıcaklarda bile bu kadar makyaj yapmışsın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farkındaysan ten makyajı yok, yapsan da durmuyor zaten sıcakta :/ Ben de değişik şeyler denedim gözümde:)

      Sil
    2. Yok zaten göz makyajı demek istemiştim ben yazın hiç göz makyajı yapamıyorum belki üşengeçlik kışın sürekli yapıldığı için yazın tatil moduna tam giriyorum. :) göz makyajların çok güzel zaten. :)

      Sil