Ürün İncelemesi#34 : Flormar Lash Lift Transparan Rimel

Merhabalar,

Bugün sizlere uzun zaman önce aldığım ve yeni yeni kullanmaya başladığım bu transparan rimelden bahsetmek istiyorum. 
Benim kaşlarımın birazı Ankara'daysa diğer yarısı İstanbyl semalarında dolaştığı için bu transparan rimeli görür görmez satıcı arkadaşa ikiletmeden aldım


Yapısı oldukça güzel. Elimde Flormar harici transparan rimel olmadığı için karşılaştırma yapma olanağım yok ancak bunun hakkında baya iyi düşüncelerim var. 


Rimelin fırçası oldukça ince bir şekilde gördüğünüz gibi. Tam olarak kaşımın boyutuna uyguduğu için tenimle temas etmeden direk olarak kaşıma uygulayabiliyorum. Yapısı asla yapış yapış değil! Bu benim için en önemli şeydi aslımda. İlk kullanıldığında bir ıslaklık bırakıyor ancak 2-3 dk sonra o ıslajlık kayboluyor. Bu güzel özelliğin yanı sıra maalesef kalıcılığı hakkımda aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Gün içerisinde 3-4 kere tazelediğim oldu! Ancak etkisi geçene kadar kaşkarıma sabitleme veriyor! 

Biraz daha uzun süreli etki verseydi bence tadından yenmezdi!


Eğer deneyeniniz varsa yorumlarınızı bekliyorum, belki de ben yanlış kullanıyorumdur kim bilir?:)

Sevgiyle kalın...


**Gelecek Yazı: Temmuz Favorilerim

Share this:

,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Benim de sürekli kullandığım ürünlerden biri bu canım.
    Dediğin gibi Flormar dışında şeffaf rimel çıkartan çok marka olmadığı için bizim kıymetlimissss kendisi...

    Özellikle hafif görüntü isteyen herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, ayrıca bugün gördüm H&M'de de bir kaş sabitleyici var gloss şeklinde. Bittiğinde ona da bakabiliriz**

      Sil