Temmuz Favorileri

Merhabalar,

Yeni bir yazı dizisine başlıyorum bu aydan sonra, başlıktan da anlaşılacağı gibi bundan sonra her ayın bitiminde o ay en çok kullandığım ürünleri sizlerle paylaşacağım ve yorumlarımı yapacağım.


Ürünlere gelirsek eğer,

Project Pan#13'ümde bulunan Rimmel London Kate Moss #104 ruj! Çok severek ve çok beğenerek bitirdim siz de görmüşsünüzdür! O kadar güzel ki rengi, daha sonra mutlaka tekrar alacağım!:)
UD Naked Basics zaten kimin favorisi değil ki? Her ay favorim olabilir bu güzellik**
MAC Fluid Fix fondoten, bu ay 2 kere kullandım tam rengimde olan bu fondotenin gelmiş geçmiş favorim olacağı kesin.
Bahama Mama bu sıcak günlerin en güzel ürünü sanırım, kontur işlemi için tek geçerim kendisini.
MAC Constractivist Paint Pot : Baya kullandım bu güzelliği de özellikle çok sıcak günlerde kurtarıcım oldu :)
Transparan rimel sanırım en güzel buluşlardan biri, iyi ki benim! Kaşlarım sonunda hizaya geldi :)
MAC Peachykeen : Tam yazlık, içerisinde hafif ışıltılar bulunan pembe allığım :)
High Beam : Bu kadar güzel bir aydınlatıcı daha görmedim! Mutlaka bittiğinde alacağım! Krem ürünlere olan ön yargımı kıran tek üründür kendisi!
Yves Rocher Correctour: Aslında tek olarak kullanıyordum bunu ama son 1 haftadır bunun üzerine concealer uygulayarak kullanıyorum ve neden bu zamana kadar böyle kullanmadığım konusunda da kendime kızıyorum!
Maybelline Jel Eyeliner : Hiç bir şey sürmesem bile yüzüme eyeliner sürmeden çıkmam abi!
Brow Pencil : Bu kadar mı uyumlu olunur bir kaş kalemiyle? Bitme lütfen..
RT ile son 1 aydır iç içe yaşıyoruz resmen, uygulaması süper ötesi!
The Balm far ve karıştırma fırçası ise, MAC 217 ile yarışır cinsten, bence herkeste mutlaka olmalı!

Sevgiyle kalın...



Share this:

, , , , , , , , , , , , , ,

CONVERSATION

10 yorum:

  1. RT fırçalarla ben de aşk yaşıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç ay sonra eye starter kitini de alacağım sanırım** :)

      Sil
  2. güzel bir yazıydı keyifle okudum :) macin fondötenini edinmek istiyordum ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim** Ben çok memnun kaldım, bittiğinde tekrar alırım :)

      Sil
  3. Bence hemen bir Watsons a koş ve hazır Rimmel'de %50 indirim varken yeni 104 rujunu al ;) high beam için de bir dupe önerim olacak nacizane ; Essence my base ( pembe ambalajı olan ) bir denemeni öneririm ;) RT fırçaları bir türlü alamadım hep aklımdalar. Sen nereden aldın Ezgicim ? Yazısını yazdıysan kusura bakma tekrar sormuş oluyorum çünkü gözümden kaçmış olabilir :( Ben de favorilerimi yazabilirim belki vakit bulabilirsem. Öpüyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün Watsons'a girdim ve elim boş çıktım inanır mısın :) Gerçi H&M'de bir delirme yaşadığım için olabilir :) Essence my base var bende ama hiç memnun değildim ama ben aydınlatıcı olarak değil de baz olarak uyguladım, mutlaka bakacağım aydınlatıcı olarak nasıl durduğuna da :)

      RT fırçaları ben cloud10beauty.com'dan aldım, diğerlerini de almayı düşünüyorum. 4 kere alışveriş yaptım hiç bir sorunla karşılaşmadım, bence oraya bakabilirsin :)

      Eğer yazarsan sen de zevkle okurumm:)

      Sil
  4. gratis'e gittiğimde the balm'ın fırçasını almak istiyorum senin tavsiyenle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, emin ol pişman olmayacaksın :))

      Sil
    2. Ya ben bunu degil diger fircayi almisim :(

      Sil
    3. O da benzer işi görüyor tabii ama benim elim bir türlü ona gitmiyor. Fırça tarafı çok kalın kullanışlı gelmedi bir türlü :/

      Sil