Ürün İncelemesi#36 : RT Stippling Brush

Merhabalar,

Son 2 gündür fırçalardan gittiğimin farkındayım ama anca fırsat buldum bunları yazmak için. Şimdi tatilde olduğumdan bir sürü de video çektim, yakın zamanda bomba gibi döneceğimden emin olabilirsiniz** :)

Neyse efendim gelelim şimdi RT Stippling Brush'a. Kendisini 10-15 gün önce cloud10beauty.com'dan aldım. Yavaş yavaş RT'nin yüz fırçalarını tamamlamayı düşünüyorum çünkü göz fırçalarından pek memnun kalmadım.


Adından da anlaşılacağı gibi bu fırçayı "pıt pıt" hareketlerle kullanmak gerekiyor. O nedenle tüm yüz için biraz uğraştırıcı olabiliyor. Gerçi belki de sadece bana oluyordur, çok sabırsız bir insan olmamdan kaynaklı olarak :) Neyse efendim, bunu tüm yüzde kullandığım bir videom gelecek o günden sonra işimi yavaşlattığı için daha çok concealer, krem allık gibi ürünleri yani bölgesel olarak kullanılan ürünlerde uygulamaya başladım.


Burada gördüğünüz gibi mesela, fondoteni tüm yüze uygulayabilir ya da sadece krem aydınlatıcıyı da uygulayabilirsiniz. Kendini pürüzsüz yani "flawless" olarak tanımlanmış ve gerçekten de normalde eller/başka bir fırçayla uygulandığından çok farklı bir sonuç veriyor. Daha çabuk tene karışıyor ve daha kolay dağılıyor ürün.


Ben uzun yıllar sanırım başka bir fırça almam, gittiği yere kadar bunu kullanırım.

Yıkamada da bir sorun çıkarmıyor, 2 kullanımdan sonra yıkamaya özen gösteriyorum. Her hangi bir dökme yapmadı..

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

5 yorum:

  1. Ben Expert Face'i tavsiye ederim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cloud10beauty'de tam alacakken out of stock oldu expert feca brush :( Biz de mecburen bunu almak zorunda kaldık :/ Yoksa aklım onda:(

      Sil
  2. güle güle kullan. bende istiyorum bu fırçalardan ama amazon da daha uygun fiyatları ordan alamaıyor muyuz ki. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amazon'dan da alabilirsin tabii ki ama ben hem Sleek hem de RT aldığım için cloud10beauty daha uyguna gelmiş oluyor:)

      Sil
    2. teşekkürler...bir bakayım o zaman baya uyguna geliyor çünkü. sevgiler...

      Sil