DIY Dosyası : Corrector Yapımı

Merhabalar,

Yine bir DIY projesiyle karşınızdayım. Bu sefer fotoğraf çekmeyi akıl ettim de videoyu izleyemeyenler için en azından fotoğraf olarak görmüş olurlar diye düşündüm.

Aslında bende bunu bir videoda gördüm, bildiğiniz gibi concealer/corrector arayışım hiç bitmiyor benim. Bir tane bulsam vallahi başka almayacağım ama yok işte:/

Neyse başlayayım anlatmaya artık :)

Bu aşağıda görmüş olduğunuz Gratis/Watsons 'ta satılan seyahat kaplarını kullandım.


Normalde kullandığınız bir concealerı alıyoruz ve bu kapların içerisine koyuyoruz. Ben bunun için elimde bulunan Essence, Maybelline ve Time Balm'ı kullandım. Ve kalem olanları bitirdim!!:) Gerçi zaten içlerinde çok az varmış, biraz daha kullansam bitecekmiş...


Daha sonra morlukları ve mavilikleri kapatmak için 2 farklı corrector yapmaya karar verdim. Bunun için kesinlikle mat farlara ihtiyacımız olacak. O nedenle gittim mecburen şu aşağıda gördüğünüz far paletini aldım. Ben bu paleti böyle DIY projelerim için kullanacağım :)

Mavilikleri yani damarları kapatmak için sarı, morlukları kapatmak için turuncu fara ihtiyacımız var.


Concealerları koyduğumuz kaba bu paletteki turuncu ve sarı farları toz olacak şekilde koyup iyice karıştırıyoruz ve tataaam, aşağıdaki görüntüyü elde ediyoruz.


Son olarak ise elimde yine yanık izi olan yerimde gösterdim duruşları, üst taraftaki turuncu farla yapılmış alttaki ise sarı far kullanılarak yapılan corrector. 


Böylece istediğim gibi bir corrector yaratmış oldum. Sanırım bu şekilde en iyisi bulana kadar devam edeceğim. Dilerseniz nasıl yaptığımı da buraya tıklayarak video şeklinde izleyebilirsiniz..

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. cnm oriflame nin giordani goldun fırçalı bir kapatıcısı var onu denedinmi ben çok memnunum ondan denemediysen istersen bir bak ona =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oriflame daha önce kullanmadım, satan birini görürsem mutlaka denerim, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. canım ben bu kaplara krem koymustum ve yapısını bozdu kremin neden oldu anlamadm belki krem koyulmaz bilemiyorum ama bilgin olsun yapısı bozulur farketmezsin fln sonucta plastik nekadar saglıklı olabilir sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Iyi fikirmis morlklari kapatmk icin bende yeterli tatmin edici bir sy bulamamistim bunu deniyeblirm tesekkrler

    YanıtlaSil