Ürün İncelemesi#46 : MAC All Styled Up

Merhabalar,

Bu ruju geçen günkü ELCA kozmetik'ten aldım. İlk önce rengine vuruldum, testerı olmadığı için deneyemedim ve rengine aşık olup hemen aldım. 


Cremesheen olması da umrumda değildi o anda, rengi güzel ya her türlü gider dedim :)


Ama işte benim o glossumsu yapıdaki tüm rujlara resmen alerjim var sanırım. Başka bir açıklama bulamıyorum çünkü bu duruma, azıcık bi ıslaklık olsun benim cinler tepeme çıkıyor.


Dudaklarıma dolma yapıyor, mutlaka altına baz, kalem kullanılması gerekiyor. Ve bana göre bu ıslak görünümlü rujlar matlardan daha çabuk uçup gidiyor! 


Bundan sonra sırf almak için almayacağım hiç bir ruju! Mutlaka ama mutlaka mat olması gerekiyor, kendime durmadan bunu hatırlatmalıyım!

Sevgiyle kalın...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. ama rengi çok güzelmiş.. altına mat bir kalemle istediğin görüntüyü ve dokuyu vermedi mi ya da vermez mi acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altına kalem sürdüğünde en azından dudaklara dolma yapmıyor ama o ıslak etkisi bir türlü geçirmedi. Belki kalemdendir, akşam başka bir kalemle deneyeceğim o halde**

      Sil
  2. Rengi muhteşem gerçekten. Ben seviyorum ıslak durmasını ama bazen mat durmasını istediğim zamanlarda pudra fırçasına transparan pudrayı alıyorum hafif dudaklara dokunduruyorum mat oluyor istersen bir dene. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben de yapıyorum onu ama o dudakta bıraktığı tanecikli yapısını pek sevmiyorum. Günlük kullanımda değil de özel zamanlarda yaparım anca:)

      Sil
  3. Rengi muhteşeem!! üstelik sanada çok yakışmış ^,^ Kullanmıycaksan bana yolla :P :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, Elca'da bulabilseydim başka çekiliş yapacaktım ama maalesef yoktu :/

      Sil