Ürün İncelemesi#36 : The Balm Pinstripe Allık

Merhabalar,

Bugün sizlere daha fazla dayanamayıp son Gratis Bayram İndirimi'nde aldığım ve aslında bayram indiriminde sadece bunu aldığım The Balm Instain allığından bahsedeceğim. 


Bildiğiniz gibi Instain kolleksiyonu hariç elimde The Balm'ın bütün allıkları mevcut. Sanırım zaman içersinde indirime denk gelip bu kolleksiyonu da tamamlayacağım. 


Bir tane alacağım için elimdeki allıklardan rengi farklı olsun istedim. O yüzden bu morumsu Pinstripe'te karar kıldım. 


Neredeyse her blogta yazısını okuduğunuz bu allıklar hakkında benim ekstra söyleyebileceğim bir şey yok:)


Yapısı bakımından The Balm'ın diğer allıklarına benziyor ancak en büyük artısı pigmentasonunun diğer allıklara göre iki kat fazla olması. 

Gün ışığında ve içeride çektiğim fotoğraflarda rengini tam olarak gösterebildiğimi düşünüyorum:)


Siz de benim gibi kolleksiyon manyaklığı yaşıyorsanız en azından elinizde olmayan bir rengini edinmelisiniz. 

Sevgiyle kalın...



Share this:

CONVERSATION

1 yorum: