H&M Alışverişi #29

Merhabalar,

Bildiğiniz gibi Ağustos itibariyle H&M kozmetik Türkiye mağazalarında da satışa çıktı. Ben de hafta sonu Brandium AVM'de ki H&M'e uğradım neler gelmiş bakmak için :)

Tabii elim boş çıkamadım :) Hatta şurada da bir çekiliş başlattım H&M ürünleriyle. Dilerseniz katılabilirsiniz:)

Neyse efendim gelelim ürünlere, henüz kullanmadığım için tester ürünlerden yola çıkarak aldım bunları. Farların pigmentasyonunu denediğimde açıkçası öncelikle inanamadım çünkü gerçekten parmağı ilk sürüşte verdiği ürün miktarı çok iyi. Bakalım gözlerde nasıl duracak :)

Bildiğiniz gibi ben concealer arayışı içerisindeyim. Henüz kendime uygun bir ürün bulamadım o nedenle hemen saldırıyorum bu ürünlere. Bu da 13131 no'lu kapatıcısı. Pembe alttonlu bir kapatıcı.

Diğerleri ise aksesuar, kirpik kıvırıcısının sırf rengine hasta olup aldım. Pembe/mor böyle bir güzellik yok yahu :)

Mor çantadaki manikür seti, her zaman işe yaracak bir ürün :)

Ve son olarak bir adette far fırçası aldım. Yaklaşık 10'a yakın çeşitte fırçaları var. Kimileri bu renk kimileri siyah. Baya bakındım hangisini alsam diye sonunda da smokey olarak adlandırılan bunda karar kıldım. Performansını da yakın zamanda anlatacağım.


Şimdi gelelim fiyatlara, paletler 10/20 TL arasında büyüklüğüne göre değişiyor bu 10 TL, Concealer/Ruj/Gloss/Rimeller de 10/14 TL arasında değişiyor ama concealer 10 TL, Fırçalar ise biraz daha pahalı 15/25 TL arasında, bu fırça 15TL, manikür takımı ise fix 5 TL ve son olarak aldığım kirpik kıvırıcısı 8 TL
Ben fiyat açısından baya uygun buldum H&M'i, umarım ürünlerinin fiyatları zaman içerisinde çok uçmaz da devamlı kullanabiliriz.

Ancak ojeleri biraz pahalı geldi, performanslarını bilmememle birlikte ilk bakışta 10/15 TL açıkçası beni ürküttü.

Sizler H&M'den bir şeyler aldıysanız linklerini yorum bırakırsanız okumayı isterim.

Sevgiyle kalın...

Share this:

,

CONVERSATION

14 yorum:

  1. Güle güle kullan.En kısa zamanda performansları ile ilgili yorumlarını bekliyorum.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, en kısa zamanda gelecek yorumlarım. Bir kaç kez daha kullanmam lazım...

      Sil
  2. gule gule kllan canım hepsini. Ben gecen hafta gittim gelmemişti urunler , şimdi de diyete giriyorum ama yapılmaz ki bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir giremedim o diyete, eğer bu Gratis indiriminde bugün de gitmezsem eğeeer cidden girmiş olacağım. Bakalım:(

      Sil
  3. Ayyy o paletin rengine bayildimm manikur seti de cok tatli duruyor! Far fircasi nasil acaba cok merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman yakın zamanda onu anlatacağımdan emin olabilirsin!:)

      Sil
  4. Internette fırça fiyatlari 9 tl gorunuyor... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama orada 3 tanesi var. Normalde onlardan görmedim ben Brandium'da:(

      Sil
  5. Güle güle kullan bende bayıldım hm'deki ürünlere ama artık paramın suyu çekildiği için hiçbişicik alamadım ezo :( Ojeleri tam alıyordum aynen senin gibi 4 oje 15 tl etmez dedim bıraktım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Ben de bundan sonra almayacağım... desem inanır mısın:)))

      Sil
  6. güle güle kullan canım en çok şu 5li paletleri merak ediyorum bakalım ben ne zaman gidip kavuşacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz denemedim ben yahu, deneyeyim de yorum yapayım iyi aklıma getirdin :))

      Sil
  7. ah ah benim gittigim hm.lerde adam gibi ürün yoktu cok güzel gorunuyolar umarım bulabilirim:)

    YanıtlaSil
  8. Kizlar marmara forumda bakindim ama ojelerden baska birsey goremedim nereyi tavsiye edersiniz?

    YanıtlaSil