Ürün İncelemesi#44 : Sleek Suade Allık

Merhabalar,

Bugün sizlere ilk cloud10beauty.com alışverişimde aldığım Sleek allığımdan bahsedeceğim. Tam olaran nude tonunda olan bu allığı aslında ilk aldığımdan beri kullanmamıştım. Rengi nedense çok soluk gelmişti. Belki de Nisan olmasından ve havaların henüz ısınmamış olmasından kaynaklı olabilir.


Ama şimdi bu sımsıcak [:(] yaz aylarında elim nedense buna gider oldu. Hem nude olması hem de hafif olmasından kaynaklı sanırım. Yanağa doğal bir renk veriyor. İsterseniz kontur işlemi şeklinde de uygulayabiliyorsunuz bunu. Ama ben genelde yanaklarıma uygulamayı tercih ediyorum.
Kalıcılığı ise bence diğer allıklarına göre daha az. Elimde bir de koyu rengi var ama ismini bilmediğim için söyleyemeyeceğim. Ona oranla kalıcılığı daha az. Ten ile bütünleştiği için belki de bilemiyorum ama tazeleme istiyor.



Siz Sleek'in allığını kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız eğer bana öneride bulunursanız çok sevinirim.

Sevgiyle kalın...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

1 yorum: