Ürün İncelemesi#39 : Rimmel London Match Perfection Concealer&Highlighter

Merhabalar,

Yine bir Watsons alışverişinden alınmış ve yine geç kalmış olduğum bu highlighter/concealer dan bahsedeceğim.
Eminim herkes bunu yine denemiştir. Ben neden bu kadar geç kaldığımı bilmiyorum, böyle popüler şeylerde mesela kitaplarda "en çok satanlar" kitaplarını okumam. Yıllar geçer sonra okurum. Sanırım popüler olan şeylere biraz ön yargıyla bakıyorum. Neyse bu kadar giriş yeter şimdi ürüne geçelim :)


Aldığım günden beri kullandım, bir de fondotenini almıştım onunda yazısı gelecek en kısa zamanda. Fondotenle aynı renk olan 030 Classic Beige bende ki rengi. Tam ten rengime uyan bir renk. Gerçi kapatıcılığı çok çok az...


Sıkarak çıkan ürünlere ilgim var, gerçi çok fazla ürün çıkıyor ve az bir ürün bile yeterli oluyor. Cümle düşüklüğü yaptım ama umarım anlamışsınızdır demek istediğimi :)


Pek kapatıcılığı yok, sadece çok güzel bir aydınlık veriyor o nedenle mutlaka altına bir corrector/concealer kullanmanız gerekiyor. Belki de benim çok takıntım olduğu için verdiği performansı ben beğenmedim. Çünkü cidden hala istediğim gibi bir kapatıcı bulamadım. Belki de hiç bulamayacağım. Bilemiyorum...

Sevgiyle kalın...

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. ben daha denemedim bile canım bu ürünü tek değilsin yani :) ben taktımmı bir ürüne daha iyisini bulana kadar devam ederim ama bu yorumlarından sonra denememeye karar verdim bu ürünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Böyle sona kalmadığımı duyunca saçma bir mutluluk duyuyorum :p
      Ben de concealer arayışındayım hala neredeyse denemediğim marka kalmadı, ne olacak sonum böyle bilemiyorum:/

      Sil
  2. Benim de en begndigim kapatici/aydinlatici bu. Cok severek kullaniyorum ama her urun herkesde ayni etkiyi birakmiyor tabi. Bu arada pastel magic touch da cok guzel. Kaptici ve aydinlaticisi ayni kutuda. Denemeni tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım, herkesin cilt tipi farklı ondan sanırım. Ben concealer arayışındayım, mutlaka bakacağım Pastel'e teşekkür ederim**

      Sil