Watsons Alışverişi #28

Merhabalar,

Eminim 7 Ağustos'a kadar sürecek olan Watsons indiriminden herkesin haberi vardır :)

Ben de dün ufak bir Watsons alışverişi yapmak için Nautilus'a gittim, çokta ufak olmayan bir alışveriş yaptım.


Bumads olarak heeeeer blogta görmekten gına gelen Loreal'in yeni çıkardığı makyaj temizleme suyu gelmişti ve ben de indirimden yararlanarak hemen aldım. Hemen yazısını yazacağım (gerçekten kendi düşüncelerimle!).

Watsons ve Gratis'in bu siyah nokta bantlarını annem çok sık kullanıyor. Benim burnumda siyah nokta sorunum yok 1-2 ayda bir kullanıyorum yani o derece, sadece temizleme amacıyla.

Diğer aldıklarıma gelecek olursak hepsi denemek istediğim, bir çok blogta gördüğüm ürünleri hazır indirimi yakalamışken alıverdim.

Görkem'in ısrarla bahsettiği Loreal'in infallible farından almamak olmazdı gerçekten :)
Diğeri ise Maybelline Color Tattoo Pink Gold, ne zaman baksam bulamıyordum sonunda aldım!
Azıcıkta Rimmel London'ın standını talan etmiş olabilirim. Stay Matte herkesin favorisi benim parlama/yağlanma sorunum olmamasına rağmen bu kadar övülünce almak istedim.


Benim aldıklarım bunlar, umarım herkes istediğini alabilmiştir.

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

10 yorum:

  1. Hayirli olsun aldiklarin gule gule kullan . Bende aldim bir seyler ama hala aladim var . Hatta stok yapasim var 2 seyden ama ,)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım! Benim de alasım var ama yok gitmicemm :)

      Sil
  2. Güle güle güzel günlerde kullan tatlım,pink goldu aldın kalbimden vurdun beni hihi:)umarım bende bulurum onu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzellik, pink gold uzun zamandır aklımdaydı, umarım bulursun :)

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan :) Stay matteyi ben de merak ediyorum.... Ben henüz gidemedim, aahhh bir gitsem neler almak istiyorum neler:)

    YanıtlaSil
  4. ohoo nerde kaldı project panlar, kendimi durdurmak istiyorumlar??? bak kendin söylüyorsun "benim parlama/yağlanma sorunum olmamasına rağmen bu kadar övülünce almak istedim."

    YanıtlaSil
  5. Stay matte i daha önce transparanını alarak kullanmıştım sen de mi öyle yaptın canım? ben bu sefer alırsam renkli almayı düşünüyorum. Ahh bana da geldi sabah mesajı, ama daha gdemedim,umarım yedisinden önce bi uğramış olurum,umarımm..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben renklisini aldım, yoktu transparanı. Aslında aklımda onu almak vardı ama olmadı :/ Gitmeyin ben ettim siz etmeyin :/:)

      Sil