Ürün İncelemesi#37 : Rimmel London Lasting Finish

Merhabalar,

Bugün sizlere 2 ay önce aldığım ama sıcaklardan dolayı bir türlü kullanamadığım fondotenden bahsedeceğim.
En açık olan 100 numarasını almışım, aslında ten rengim en açığa uygun ama geçenlerde bir videoda kullandım bunu ve tatile gitmediğim halde işe git gel yollarda yanmışım sanırım, yüzümde bembeyaz kaldı :) Siz de fark edeceksinizdir muhtemelen :)


Ürünün tüp şeklinde olması ve yapısının baya bir sıvı olması (belki de sıcaklardan!) ürünün havaya doğru uçmasına ya da fazladan çıkmasına sebep oluyor.


Elimdeki yara üzerine sürerek gösterdim yine, gördüğünüz gibi kapattı. Gerçi dediğim gibi fazladan çıkan ürünün nedeni de olabilir. Çünkü ciddi anlamda fazla ürün geliyor. Kokusu biraz garip, koku sorunum olduğundan belki de bana öyle geldi bilemiyorum...


Kısacası kışa girdiğimiz ve yüzümdeki renkleme geçtiği anda bunu kullanacağım sanırım. Çünkü ciddi anlamda beğendiğim bir ürün oldu...

** ÜRÜNÜN KOKUSUNDAN VE YAPISINDAN KAYNAKLI OLARAK YAPILAN YORUMLAR SONUCUNDA checkcosmetic.net'TEN KODU GİREREK BAKTIĞIMDA ÜRÜNÜN 05.2013 TARİHİNDE ÇIKTIĞINI BELİRTTİ. SANIRIM ÜRÜNDE KİMYASAL BİR SORUN YOK..

Sevgiyle kalın...

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

5 yorum:

  1. tatlım benim fondoten bozuk çıktı yapısı çok tuhaf şikayet ettim daha ilgilenen yok checkcosmetic sitesinden baktım martta üretilmiş ama genede bozulmuş kokusuda bi tuhaf :S rimmel kapatıcım ise 2007de üretilmiş şok oldum! raf ömrü dolalı çok olmuş hala satıyorlar. bence sende bir kontrol et yapısı ve kokusu bu yüzden olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi misin? Şimdi yanımda match perfection kapatıcı var ona baktım üretim tarihini bulamadım, eve gidince mutlaka diğerlerine de bakacağım. Teşekkür ederim uyarın için...

      Sil
  2. Ben de alsam mı almasam mi diye çok düşündüm . Merak ediyorum :) inşallah bozuk değildir canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş çıkışı mutlaka bakacağım, Ceyda'nın bahsettiği siteyi bilmiyordum. Şimdi eve gidince evdeki tüm malzemelerimin son kullanma tarihine bakacağım mutlaka**

      Sil
  3. umarım bi sorun çıkmaz ürününde, güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil