Ürün İncelemesi#51 : MAC Playing Koi

Merhabalar,


Bugün de sizlere rengine vurularak ELCA'dan aldığım MAC ruju anlatacağım. Çok tatlı bir pembe kendisi, yalnız dudakta burada durduğu gibi durmuyor. Ona birazdan geleceğim**


ELCA'da 2 tane ruj vardı biri bordo biri de bu pembe, ben de pembe insanı olduğumdan hiç düşünmeden aldım. Yalnız dudakta bu şekilde durmuyor:) Tamamen rujdan sürünce ölü dudaklarını da geçtim çok değişik bir görüntü oluşturuyor. Ancaaak ben bu görüntüyü sevmiyor muyum? Yoo çok seviyorum. Yalnız önce ruju dudağımda gezdirdikten sonra, dudak ile tenin başlangıç noktasını parmaklarımla pıtı pıtı hareketlerle yumuşatıyorum ve taaa daa karşınızda NUDE dudaklar!


Rengini fotoğraf makinesinde tam gösterebilmesi açısından biraz fazla sürdüm, sistem dudaklarımın içerisinde ki birikenleri görmüşsünüzdür, biraz öyle sorunu var ancak dediğim gibi hafif kullanımda çok tatlı bir renk katıyor dudaklarınıza :)


Siz kullanıyor musunuz? Netten bakarken seveni kadar sevmeyini de çokmuş bunun :)

Sevgiyle kalın...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

5 yorum:

  1. Çok tatlı durmuş bence, güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben ankarada yaşıyorum ve bildiğim kadarıyla biz de ELCA yok. Elca'dan alışveriş yapmak güvenli midir? Ürünler orjinal midir? Çünkü fiyatları çok uygun okuduğum kadarıyla
    Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim iyi günler4de kullanın :)

    Kanatsiz Baykuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'da evet ELCA yok maalesef. ELCA Mac, Estee Lauder, Bobbi Brown, Clinique gibi markaları Türkiye'ye getiren firma. Yani hepsi orijinal ürünler. Ancak geçmiş koleksiyon ürünleri ve çok fazla rağbet görmeyen ellerinde kalan renkleri daha uygun fiyata satıyorlar. Ayrıca bu rujun son kullanma tarihine 3 ay var mesela, bu şekilde geçmiş serilerde çıkan ürünleri satıyorlar...

      Sil
    2. teşekkür ederim. Geçen kariyer.net te elca personel ilanı gördüm ankara diye çok heveslendim belki açarlar yada diğer markaların stand çalışmaları için eleman arıyorlardır kim bilir :)

      Sil
  3. Ne kadardi fiyati acaba hala varmidir? Guzel urunler varmiydi

    YanıtlaSil