Ürün İncelemesi#47 : MAC Duo#4

Merhabalar,

Geçen hafta erkek arkadaşım Maslak tarafına gidince benim için ELCA'ya uğradı ve bana bu duo paleti aldı. İçerisinde ki mavi rengi kullanmayacağım normal makyajlarda ama en kısa zamanda bir "pop" videosu çekip renkli makyaj yapacağım, o nedenle elimde böyle bir mavi olması çok güzel oldu :) 

Bu hazır paketlerde farlar palete yapıştırılmış durumda o nedenle çıkarmak çok zor. Yandan kanırtarak mavi farı çıkardım yerine de Kokoş Tubiş'ten aldığım Typographic farı koydum ve kendimce gri-siyah bir palet oluşturmuş oldum.


Şimdi gelelim aslında bu paletin orijinal halinin nasıl olduğuna :))


İçerisinde farların adları yazmıyor, eğer bileniniz varsa yazarsanız çok sevinirim :)

Gri rengin pigmentasyonu maviye göre daha az ancak o kadar tatlı bir ışıltı veriyor ki son dokunuş olarak göz kapağının tam ortasında çok güzel duruyor. Bununla yaptığım bir makyajı da en kısa zamanda göstereceğim sizlere.


Bu da pigmentlerinin nasıl olduğu, mutlaka bazla kullanmak lazım. Ancak şu mavinin canlılığına bakar mısınız? :) Kullanmayacak bile olsam çok hoşuma gitti rengi :)

Son gittiğimde ELCA'da hala vardı bu palet. 25 TL fiyatı da bence bir bakın derim:)


Ayrıca en kısa zamanda bir 15'li palet alıp elimde ki 7 tane refill farları ona koymayı ve geri kalan 8 taneyi de ince eleyip sık dokuyarak doldurmayı planlıyorum :) Ve  bu konuda da sizden yardım istiyorum :) Benimle MUTLAKA SAHİP OLMAM GEREKEN MAC FARI paylaşır mısınız?

Sevgiyle kalın...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

7 yorum:

  1. benim favori mac farlarım naked lunch, soba, satin taupe, charcoal brown ve omega. eğer bunlardan elinde yoksa en azından bir bakmanı öneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini not aldım, bende yok çünkü MAC far o yüzden alacağım 8 taneyi de sizden öneri olarak istedim. Mutlaka bakacağım, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bence de, keşke biraz daha renkli makyaj yapabilsem:/

      Sil
  3. Satin Taupe, Club ve Quarry. Ayrıca MAC Single Large Palette bulursan bana da nerede bulduğunu bir ses etsene. Aramadığım MAC mağazası kalmadı ama yok yahu şaka gibi. MAC alışverişi yapmaktan nefret ediyorum zaten bir de hepsini çektim birer kere. MAviyi kahverengiyle kullanmayı dene. Varoşluktan şık bir hal alıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.dermomarket.com/ buraya baktın mı? Yeni gelmiş paletler...
      Teşekkür ederim önerilerin için;)

      Sil
    2. Aa bilmiyordum; bakayım. Rica ederim :)

      Sil