400 Takipçi Çekilişi -KAPANDI-

Merhabalar,

Günün 2. yazısıyla karşınızdayım. Daha fazla dayanamadım ve hemen bugün paylaşmak istedim sizinle!

Bu görmüş olduğunuz NYX Bronze Smokey Look Kit içinizden 1 kişinin olacak!

Tek yapmanız gereken bloğumun izleyicisi olmanız!

Kazanana mail atmayacağım çünkü gerçek bir takipçime çıkmasına istiyorum!


Şimdi palete bakalım;

İçerisinde 9 adet toprak tonlarında var ve 2 adet ruj bulunuyor. Biri far diğeri ruju uygulamak için 2 tane de ufak fırçası var.


Son katılım : 31 Ağustos 00:00

Kazananı 1 Eylül'de açıklayacağım.


Sevgiyle kalın...

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

89 yorum:

  1. Merhaba:)
    ezgi ezgi adıyla takipteyim...hadi hayırlısı:))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, izleyicinizim.. şanslı olmak umuduyla.. :))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba
    yar bana bir eğlence adıyla izleyicinim.
    meryemtvsnc@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. selam canım izleyicinim.
    kendininruhdoktoru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Selam bende burdayım ve gerçekten takipçin olduğuma inanıyorum:) madem mail atmayacaksınız adresimi vermiyorum bana çıkarsa nasılda görürüm:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba :)

    GFC ve Bloglovinde : Genç Bayan adı ile takipteyim .
    Sevgilerr

    YanıtlaSil
  7. vuhuu herkese bol şans :)
    sinirbayan@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Merhaba! :)
    m_frantic ismiyle takipteyim.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba!

    Takipçinim, bi de düzenli takip ediyorum yani öyle formaliteden takipçi değilim :) E. Lillian ismiyle.

    Hediyeler için çok teşekkürler!

    YanıtlaSil
  10. Takipçinim zaten çoook uzun zamandır:) bana çıkmasını çok isterim bu markayı merak ediyorum tatlım:)
    zuhalcancan@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. merhaba blogunu izliyorum melek akıcı özyiğit
    hediyeniz harika
    m.akici32@mynet.com

    YanıtlaSil
  12. Cok hos.bayildim. Tesekkurler :)
    Srpayt@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bir çekiliş :)
    Bu mail atmama olayına katılıyorum, bende aynı şeyi yapmayı düşünüyorum. Mail attığım halde uğraştığım kişiler oldu daha önce. Hiç gerek yok, zaten hediye verirken her bloggerın asıl amacı takipçilerine bir teşekkür etmektir. En doğrusu bu sanırım :)
    mmerwe olarak takipteyim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. eda esra erarslan olarak takipçinim.Gerçek takipçinim o yüzden mail adresime gerek olmadığını düşünüyorum mutlaka görürüm.İyi günler bende bloğuma beklerim. :)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba, ben de katılmak istiyorum:) B. Bilge olarak GFC'den, bojelovin' olarak (www.bloglovin.com/bojelovin) bloglovinden takip ediyorum.
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  16. Renkler muhteşem!!
    Mor Rimel adıyla takipteyim.
    Herkese bol şans dilerim.

    YanıtlaSil
  17. Takipteyim ve katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  18. Takipdeyim .Bayıılldıım bu kite :)
    Şansımı deneyeyim bi kez daha .

    YanıtlaSil
  19. Merhaba,
    y deniz adı ile gfcden ve blogvinden takipteyim.
    Herkese bol şans :)
    Deniz.

    YanıtlaSil
  20. merhabalarr

    gfc,g+ ve bologlovinden takipteyim.
    kullanıcı adım: Nurcan Ermumcu

    şansımız bol olsun :)

    YanıtlaSil
  21. merhaba gfc ve bloglovinden kumral28 kullanıcı adıyla takipteyim
    feride ismailoğlu feride28@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. Aaa bana cikarsa cok sevinirim. Cok tatli bir palet bu.
    Balbocegi ile Kozmetik adi ile takipcinim.
    Mail adresim balbocegiilekozmetik@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. Seyma Mektepli olarak izleyicinim :)

    Cumartesi günü taşınacağım için bir süre internetim olmayacak. O yüzden takip edemeyebilirim ama mailime bakabilirim telefondan. (Sorun olmaz umarım=/)
    mektepli.seyma@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Merhaba zaten izleyicinizim ve bronz makyaja bayılıyorum denemek isterim. :)

    duyqu.m@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Bana çıksın lütfen :D
    beggummy@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Selamm:) blogunun ecosmus ismiyle izleyicisiyim
    ecosmus@hotmail.com
    Herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  27. canım takipteyim zaten biliyorsun
    http://gelinlerkulubu.blogspot.com/
    g.cakir35@gmail.com
    bu palet benim olmalı artık;)
    sevgiyle severek sevilerek kal bye bye;))

    YanıtlaSil
  28. takipçinim.
    hayaticindenn@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. umarım bana cıkar gercekten bloguna ilgi gösteren yenı ürün deneyımlerını merak ettıgım bı bloggersın meltem__5@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. Merhabe,
    gfc den EDANUR KAYA olarak takipçinim.
    edanurkya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. slm izleyicinim bloğumda da duyurdum
    hediyeler cok şükela hepsine bayıldım http://bengecemavi.blogspot.com/2013/08/blog-kampanyalar.html
    n.erisken@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. Umarım bu sefer bana çıkar... Hediyelerin çok hoş.

    YanıtlaSil
  33. takipçinim bayıldım çok güzel tonlar :)
    nagi2387@hotmail.com
    sewgiler^^

    YanıtlaSil
  34. Duygu Pınar adıyla takipteyim.
    Tam doğum günü hediyesi ♥

    YanıtlaSil
  35. Merhaba, ozlemm kullanıcı adıyla izleyicinizim.
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  36. Ohhhh ne güzel bir hediye bu :) Darısı benim blogun 400. takipçisine diyorum :) bol şanslar herkese ;)

    YanıtlaSil
  37. Merhaba mervishko ismi ile uzun süredir takipteyim. Umarım şanslı kişi ben olurum.
    http://mervishko-mervishko.blogspot.com/2013/08/1-eylul-makyaja-yeni-baslayan-kz-400.html
    merwe.sahbudak@hotmail.com
    merve kayhan

    YanıtlaSil
  38. Merhaba
    Zeynep Tür olarak takipcinim
    tur-karacam-zeynep@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  39. Merhaba,
    Musicallifes olarak takipçinim
    nbylmaz@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  40. izleyicinim... sevgiler
    ece birol dereci

    YanıtlaSil
  41. slm.lar
    twitter ve blogda zevkle takipteyim

    Sibel YILDIRIM
    blogfullbeauty@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. Merhabalar
    twıtter ve blokta takipçinizim .
    arslan_songül
    songularslan6@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  43. merhaba izleyicinim ben de talibim çekilşe:)
    Ayşe Demirel
    ayse-gul_089@hotmail.com
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
  44. merhaba zaten takipçindim güzel bir cekiliş olmuş:)

    selin syln kullanıcı adıyla takipteyim :) beautybysyln@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. merhaba ismim Ruhat Evren Emel Çakmak fasntagirro olarak takipteyim :))

    YanıtlaSil
  46. Merhaba cangz adıyla takipteyim.Bende şansımı denesem:)

    YanıtlaSil
  47. merhaba, makyajın kimyası olarak ztn takipteyim :)

    YanıtlaSil
  48. Merhaba takipteydim zaten guzel bi hediye :))

    oozgun92@gmail.com

    YanıtlaSil
  49. Merhabalar bloglovinde gizemm gfcde Gizem ismiyle takipteyim gzmslk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. Merhabaa
    Kırmızı Lale adıyla takıpteyim. Herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  51. merhaba canım. makyajlı kareler adıyla gfc ve bloglovinde takipçinim
    http://www.bloglovin.com/blog/5182627/makyajli-kareler

    makyajlikareler@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. Takipteydim zaten buse arabacıoğlu adıyla :)

    YanıtlaSil
  53. Merhaba,
    gönül tekin ismiyle izleyiciniz oldum
    bende şansımı denemek istedim

    gönül tekin
    tutku_782@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. Harika bir hediye!
    OjeBalonjoje adıyla takipçinim
    ojebalonjoje@gmail.com
    Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  55. merhaba :)
    "O Benim Dünyam - Hatice T" adı ile izleyicinim
    htctsc92@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. Süper bir palet! :) Zaten her yerden takipçinim ceyda byjade adıyla. makeupbyjade19@gmail.com
    Kolay gelsin bol katılım dilerim...

    YanıtlaSil
  57. Tek Ask A* adı ile takipteyim. :)

    Hadi bakalıım :)

    YanıtlaSil
  58. gfc swl_melek
    swl_melek@hotmail.com

    hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  59. takipçiyim, o paleti istiyorum:)))

    gulsevsar@gmail.com ;)

    bol şans herkese!

    YanıtlaSil
  60. merhaba merve bal adıyla takipteyim :) mervemrv91@hotmail.com

    herkese bol şans

    YanıtlaSil
  61. merhaba takipçinizim ve paleti çok istiyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
  62. yesim bozalp adıyla takipçinizim:)
    yesimbozalp@windowslive.com

    YanıtlaSil
  63. takipteyim, meralcelen olarak twitter da, meralekmen olarak da instagramda..

    YanıtlaSil
  64. merhaba takipteyim :)

    YanıtlaSil
  65. Takipteyim canım
    GFC:undenied

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  66. merhabalar
    izleyicinim
    bakimlianne@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. slm, izleyicinizim
    renklerini çok beğendim
    sevgiler :))
    sengulsevda@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. Merhaba

    blogunuzu izliyorum :))
    umarım şanslı olurumm

    mail adresim: emineyildiz2015@gmail.com (ne olur ne olmaz yazdım)

    Emine Yıldız
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  69. Takipteyim :)
    Koyuncu.gamzee@gmail.com
    Hayırlısı

    YanıtlaSil
  70. Merhaba, senem sarı olarak takipçinizim.
    senem.sari84@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  71. merhabalar :)
    twitterda kaankbr1 ve burada kübra kaan olarak izleyicinizim şanslı olmak dilegiyle
    misskbr1@gmail.com

    YanıtlaSil
  72. Selamlar
    thedimple@ingilizceforum.net

    YanıtlaSil
  73. Merakla bekliyoruz GFC den takipcinim :)
    mukaddesaksarayl@gmail.com

    YanıtlaSil
  74. Merhaba..
    GFC ve bloglovinde Merve Ertürk adıyla takipteyim zaten :)
    Renkleri görür görmez tam benlik dedim umarım şanslı kişi ben olurum

    YanıtlaSil
  75. Ben de takipçiniim :) edapas2@gmail.com

    YanıtlaSil
  76. Blogunu Yasemin Yiğit adıyla takip ediyorum.

    ysmnmrt2010@hotmail.com

    YanıtlaSil
  77. GFC, Google+ ve Bloglovin'den izleyicinim.

    Cansu Bıçak
    casnuuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  78. Merhaba gfc,bloglovin ve youtube da izleyicinim.hayirlisi bakalim ;)

    YanıtlaSil
  79. GFC ve Bloglovinden takip ediyorum
    tugcekpl193
    tugcekpl@gmail.com
    Umarım şanslı kişi ben olurum :-)
    Tuğçe Küpeli

    YanıtlaSil
  80. selamlar, takibe aldım :)
    mail atmayacağım yazmıssınız ama yazmak istedim
    canankeklik35@gmail.com

    YanıtlaSil
  81. Merhaba :)
    Mutluluk Masallarda ismiyle takipteyim :)
    Farda kahverengi tonundan ayrılamayan biri olarak katılmak istedim :)

    silentscream7@hotmail.com
    Tuba Arabacı

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  82. merhaba
    gfcde Mürüvvet Tuncal, twitter ve bloglovinde Murush olarak takipçinim.
    renkler güzelmiş. zaten toprak tonları vazgeçilmez oluyor
    serhatmuruvvet@gmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  83. Harika renkler!
    Bana çıksın ;)

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  84. merhaba
    gfc de şura poyraz
    iyi şanslar :)

    YanıtlaSil
  85. merhaba seher aydın adıyla takipteyim :)

    YanıtlaSil
  86. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  87. merhaba
    seviyorum blogunu :)
    izleyicinim
    meral unal
    meralumeral@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  88. Merhaba, Gülay Berber adıyla izleyicinim, herkese bol şans..
    demetx@gmail.com

    YanıtlaSil