Ürün İncelemesi#52 : Chanel Ombre Essentielle Rose De Mai

Merhabalar,

Bir süre dudaklarıma ara vereyim dedim, hep dudak dudak nereye kadar ama değil mi? :)

Bugün ki konuğumuz Chanel'in bu güzel tekli farı. 



Kahve tonlarına olan aşkımı biliyorsunuzdur muhtemelen, gidip başka rengini alacak değildim her halde!:)
Chanel'den ilk ürünüm bu güzellik oldu benim, o yüzden yeri bende çok ayrı.


Pembe alttonlu bu tekli farın pigmentasyonu MUH-TE-ŞEM! Far bazıyla kullandım elbette ama bazsız bile çok uzun saatler gideceğini düşünüyorum. Bazlı kullandığımda far gözümde 10 saatten fazla kaldı! İnanılır gibi değil! Ne akma ne toplanma ne de uçtu gözümden...


Elimde ki swatchı ise bu şekilde, çok tatlı bir renk. Tüm göz kapağıma uyguladığımda çok güzel eşitliyor. Biraz fazla sürdüğünde ise çok elegan bir görüntü veriyor. Yakında son zamanlarda kullandığım ürünlerle bir video çekmeyi planlıyorum. O zaman sanırım daha etkili anlatmış, göstermiş olurum.


Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

7 yorum:

  1. Ooooo süper gözüküyor , bayıldım chanel olurda sevilmez mi? Video'unu bir an önce çekersin umarım. :)

    YanıtlaSil
  2. İşte benim aşık olduğum renk bu bu bu.... Orda olup bi kerecik bile olsa kullanmak isterdim.

    YanıtlaSil
  3. rengi şeftali pembe gibi çook güzelmiş benzeri uygun fiyatlı başka bir markada varmıdır acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimdeki diğer farlara baktım bulamadım tatlım ama aklımda bulunca yazacağım**

      Sil
  4. Merhaba bu ürünü nereden aldığınızı ve fiyatini öğrenebilir miyim acaba şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil