EOTD#4

Merhabalar,

Günün 2. yazısıyla karşınızdayım. Hiç makyaj yapmayacaktım bugün ama videoları izlerken bir rimel süreyim dedim, baktım tek başına çok abes duruyor, biraz renk katayım dedim ve karşınızdayım! Şimdii....

Sizi fotoğraflarla baş başa bırakıp gidiyorum!


Kullanılan malzemeler;
Rimmel London - Glam Eyes
Crease bölgesine Sleek Suede
Make Up Store Brow NO3



Sevgiyle kalın...


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , , , , ,

CONVERSATION

5 yorum:

  1. Maskaranın etkisine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Ya senin çillerin ne güzel canım benim :) Çok güzel olmuş makyajın da :)

    YanıtlaSil