Project Pan#1'in Sonuçları ve Project Pan#2'nin Başlangıcı

Merhabalar,

Beni twitter'dan takip edenler bilir Perşembe Günü 20'lik dişimi çektirdiğim için konuşamıyorum bir kaç gündür. Sorunsuz halloldu ameliyata gerek kalmadı ama operasyondan dolayı çenem ağrıyor ve biraz da şişlik var. Neyse ben bunu neden anlatıyorum çünkü sonucu ve yeni Project Pan'imin videosunu çekemedim!
O nedenle daha da geç olmadan ürünler hakkında yazmak istedim..

İlk Project Pan'imde ki ürünlerden 6 tanesini bitirdim! O kadar mutluyum ki :) 
Diğer 7 ürünüm ise NYC far, Yves Rocher corrector, Maybelline jel eyeliner, High Beam, Girls Meet Pearls ve Sleek allık ise henüz bitmedi. Gerçi NYC ve Girls Meet Pearls'ü kullanmadığım için blog satışına ekledim. Maybelline jel eyeliner ise dibi göründü sanırım o da bu ay biter :) Ayrıca sonradan High Beam'i bitirmek istemediğime karar verdim çünkü çok seviyorum onu, mutlaka bitince yenisini alacağım! 

Ruj Rimmel London #104 çok sevdim belki daha sonra alırım. Diğerleri hakkında ki yorumlarımı da blogta bulabilirsiniz, daha fazla yazıyı uzatıp sizi sıkmak istemiyorum :)


Veee şimdi gelelim Project Pan#2 'ye! Buradaki ürünleri bitirmekte sorun yaşayacağımı sanmıyorum :))

Detaylı bakarsak eğer ;


Privacy Deodorant : Çok severek almıştım ama çok sıktı bitsin artık :)
Miss Sixty : Bunu da fiyatı uygun diye aldım ama durdukça beğenmedim.
Rimmel London Match Perfection Concealer yazısı için tık tık
L'oreal Skin Perfection yazısı için tık tık
MAC Studio Fix Fluid NW22
Benefit Posie Tint
Benefit Erase Paste
Rimmel London Glam Eyes Maskara
MAC Plumful Ruj
Make Up Store Kaş kalemi

Bakalım bunlardan hangisi ve ya hangilerini 18.09'a kadar bitirmiş olacağım..:)

Sevgiyle kalın...

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , , , , , , , ,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. 6 tanesinimi bitirdin oh ne güzel :D Hadi bakalım umutluyum senden canım bol bol bitirde görelim.

    YanıtlaSil
  2. Ay ne guzel ya. Ben ne yazik ki renkli kozmetik bitiremiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de zor oluyor, anca böyle zorlamak zorunda kalıyorum kendimi :/

      Sil
  3. Bende miss sixty'nin şişesine bayılarak almıştım kokusuda güzel gelmişti başta ama hala bitiremedim sen bitirirsin umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağırlaştıkça ağırlaştı, kötüleştikçe kötüleşti kokusu:S Normalde 2-3 fıs yetse bile bunu bildiğin boca ediyorum, bence bitecek :)

      Sil