Ürün İncelemesi#33 : RT Multi Task Brush

Merhabalar,

Bugün sizlere aslında tanıtmakta geç kaldığım yaklaşık 3 aydır kullandığım ve çok memnun olduğum Real Techniques fırçasından bahsedeceğim.


Bu fırça Travel Essentials Kit içerisinden çıkıyor. Tek satılmıyor maalesef. Bu fırça ile bütün toz ürünleri rahatlıkla uygulayabilirsiniz.


Ben genellikle içerisinde hafif ışıltı/sim bulunan allıkları uygulamayı seviyorum. Çünkü diğer fırçalarla uyguladığımda o ışıltılar çok belli oluyor ve tam olarak dağılmıyor. Yüzde kalıp gibi kalıyor.


Bu görmüş olduğunuz allık MAC'ten Peachykeen, içerisinde hafif ışıltılar bulunan güzel bir pembe. Bu allığı Essence'ın allık fırçasıyla uyguladığında yüzde kalıp gibi duruyor ve çok pembemsi oluyor. Ancak RT fırçasıyla uyguladığında doğal bir görünüm veriyor yüze.

Ben bu fırçayla Bahama Mama'yı da uyguluyorum çünkü çok güzel ve eşit dağıtıyor. Bahama Mama'yı uyguladığımda bazen çok kaçıyor ve pasaklı sokak çocuğuna döndüğüm oluyor :) Ancak bununla uyguladığımda tam istediğim sonucu alıyorum.


Fırçanın kılları sık gördüğünüz gibi. Bu da aldığı ürünün tamamını yüze geçirmesine sebep oluyor. O yüzden alacağınız ürünün miktarına dikkat etmeniz gerekiyor.
Ben bu fırçaları çok sevdim, yakın zamanda elimdeki diğer fırçalarını da sizlerle paylaşacağım..

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

1 yorum:

  1. bu sana özel bir yorum:

    Merhaba
    Az evvel blogumda yorumun vardı buna cvp olsun diye yazıyorum
    çok eski bir paylaşım içinde idi o yüzden bulmakta zorlandım

    fakat gördüm sonra
    tşkler

    YanıtlaSil