Ürün İncelemesi#43 : MAC Plumful (Lustre)

Merhabalar,

Bugün sizlere yeni Project Pan'im de olan bu rujdan bahsedeceğim. Bitirmeden önce blogta yer vermem gerektiğini düşündüm.


Bildiğiniz gibi ben ne lipgloss insanıyım ne de azıcıkta ıslak görünüm veren rujlardan hoşlanıyorum. Ben tam anlamıyla Retro Matte insanıyım:)


Ancak bu ruju ilk gördüğümde rengine vurulup da almıştım. Ama işte şu ıslak yapısı insanı deli ediyor. Ben de üzerine tek kat bir peçete koyup üzerinden pudra ile geçmek suretiyle biraz olsun o ıslak görüntüsünü kırıyorum. Zaten bir süre sonra dudakla bütünleşiyor ve o ıslak hali ortada kalkıyor.


İlk bakışta gül kurusu renginde gözükse de aslında dudakta açık bir pembe havasında. Mavi alttonlu olduğunu da söylemeden geçmeyeyim.


Dudaktaki duruşu ise bu şekilde, ıslaklığı siz de görüyorsunuzdur :)


Sevgiyle kalın...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Bence çok yakışmış sana bende mat rujları daha çok seviyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. Aradığım pembe olabilir, en kısa zamanda bakmalıyım.

    purenthetimelady.blogspot.com

    YanıtlaSil