Ürün İncelemesi#48 : The Balm Frat Boy

Merhabalar,

Daha önce elimdeki tüm The Balm allıklarını şurada göstermiştim sizlere. Ama son bir kaç haftadır çok severek kullandığım Frat Boy'a ayrıca yer vermem gerektiğini düşündüm.


Çok güzel şeftali tonlarında olan bu allık yaz ayları için biçilmiş kaftan! Pembe/şeftali allıklarım içerisinde en çok sevdiğim bu diyebilirim. Pigmentasyonu bakımından bir Instain değil elbette ama kalıcılığı bakımından pahalı allıklar gibi bir etkisi olduğunu söyleyebilirim.

Hafif göz makyajı belkide sadece eyeliner ve rimelle belirginleştirilen gözlere bir de Frat Boy'u eklerseniz tadınızdan yenmeyebilirsiniz:)

Sevgiyle kalın...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

5 yorum:

  1. Bende çok seviyorum,bana göre çok pigmentli az az alıyorum fırçaya. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Pigmentasyonu Instain gibi değil ama onu demek istedim ben**:))

      Sil
  2. Bende bu allıgı rengını cok sevıyorum. gunluk makyaj ıcın ıdeal. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele yaz ayları için <3 Resmen aşk yaşıyoruz:)

      Sil
  3. Balm Jovi paletindeki allik buymus sanirim. O kadar cok sevdim ki orjinal boyutunu ilk indirimle gidip alacagim :)

    YanıtlaSil