Ürün İncelemesi#49 : YSL 30 Faubourg Peach

Merhabalar, 

Dün dayanamayıp ön gösterim (:p) olarak şu postta gösterdiğim rıjlardan en çok istenen YSL oldu, o yüzden şimdi geçelim yorumlarıma :)

Çok şık ve çok asil bir görüntüsü var bu serinin rujlarında. İnsan kullanmaya bile kıyamaz, dursun bir köşede ben izlerim onu yıllarca. Yani bende böyle bir duygu uyandırıyor bu ruj.


Öncelikle renginin insana çok güzel geldiğini, dudakta da çok güzel duracağını düşünüyor insan. Ama maalesef, normal ruj sürer gibi direk dudağınıza uyguladığınızda çok kötü bir sonuç veriyor. Biraz cesaret edebilseydim o halini de koyardım ama cidden göz zevkinizi bozmak istemiyorum**


Maalesef bu ruju, fırça ile kullanmak zorundasınız. Diğer renkleri de bu şekilde mi karşılaştırma fırsatım olmadığı için bir şey söyleyemeyeceğim ancak ben bu aşağıda ki görüntüyü ancak fırça ile elde edebiliyorum. Ve bu durum da açıkçası benim canımı sıkıyor, çünkü ben dudaklarını yiyen bir insanım, özellikle videolarda dudaklarımın içini nasıl yediğimi görebilirsiniz :) 

O nedenle tek eksi yanı mutlaka fırça ile sürmek diyebilirim. Bir de normal rujlardan daha farklı, resmen meyve kokuyor! Koku sorunu olmayanlar için bu zaten büyük bir artı demek :)

Yani bu yazdıklarımdan sonra bu ruju kötü mü? Asla, şu dudaktaki duruşuna bakar mısınız? Saatlerce uğraştırsın ben şu görüntü için bile her zaman kullanmaya razı olurum. Yanımda fırça taşırım her dakika tazelerim hiç problem değil :) Yapısı kremsi, rengi çok yoğun hatta bazıları lipbalma benzetmiş hafifliğini. Dudağınızda olduğunu unutabilirsiniz bence o kadar hafif yapılı :)

Kalıcılığına gelirsek, tabii ki yeme-içme sonucunda dudaktan gidiyor. Ancak derseniz yemem içmem 3-4 saat dudakta kaldığına kefil olabilirim. Kendimi zorladım ve denedim :)


Sizin de kullandığınız bir renk ve rujla ilgili yorumlarınız varsa okumaktan büyük zevk duyarım.

Sevgiyle kalın...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder