Ürün İncelemesi#40 : Rimmel London Match Perfection Fondoten

Merhabalar,

Bugün de sizlere son zamanlarda favorim olan Rimmel London'ın fondoteninden bahsedeceğim. 
İşe gidip gelirken yandığımdan bahsetmiştim hatırlarsanız onun örneği işte bu fondoten:) Normalde bana en açık renkler olurken bu serinin en açık rengi bana beyaz oldu.:(
O nedenle bende 201 Clasic Beige aldım ki yüzüm ile aynı renk! Uzun zamandır tam rengimde fondoten bulamıyordum o nedenle bunu çook sevdim:)


Pompalı şişe nedeniyle ürün ya az geliyor ya da fazla bunu göz önünde bulundurmalısınız:) Ama şişenin tasarımı ergonomik. El tam şişeye oturuyor. 


Şimdi gelelim özelliklerine...

Kapatıcılığı ortanın bir tık üzerinde, benim çillerimi tam kapatmadı ancak silik bir görüntü yarattı o nedenle kapatıcılık var. Koku yok, yani rahatsız olan biri olarak kokusu olmadığı için ben çok memnunum:) Bitişi çok güzel, ne pudra ne de parlak (bunlara ne ad vediliyordu unuttum:(). Kalıcılığı baz ile 6-7 saat civarında. 


Elimdeki kapatıcılığını görebilirsiniz. Parlama yapmaya müsait o nedenle üzerinden pudrayla geçmeniz gerekebilir. 


Ben ciddi anlamda çok memnun kaldım. Son zamanlarda tam yüzüme uyan fontodenler bulduğum için çok mes'udum :)

Sevgiyle kalın...

#bugünYaşamakGelmiyorİçimden Tam 14 yıl önce 17 Ağustos 1999 03:02 Unutma, unutturma!


Share this:

, , , ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Merhaba ben de bugun bu fondoteni yazdım :) gerçekten güzel bir ürün

    YanıtlaSil