Ürün İncelemesi#42 : H&M Nudes Paleti


Merhabalar,

H&M kozmetik Türkiye'ye geldiğinde ne kadar sevindiğimi ve mağazayı talan ettiğimi bilirsiniz. Hatta bir de size alıp hediye etmiştim. Gelin görün ki kullanmaya başlayınca aslında ne kadar kötü olduklarını gördüm.


Testerlarında elimi sürdüğümde pigmentasyonunu iyi gördüğüm bu paleti kullandıkça eksiklerini görmemek elde değil maalesef. Bir kere pigmentasyonu her far için aynı şekilde değil. Mesela en çok baştan 2. ve sondaki rengi kullandım. Mesela 2.rengin performansı diğer renklerinde maalesef yok!


Hele ortadaki pembe hiç bir şekilde renk vermiyor! Sondaki renk ise simli gri, içerisinde ki simler öyle yoğun ki sanki gözüme far değil sim yığını sürüyorum. Grilik desen değil bildiğiniz sim!
Bir kere çok sert yapıdalar, isterseniz bazlı isterseniz bazsız kullanın renk bakımından sizi tatmin edecek şekilde sonuç alamayacaksınızdır. Elimde sadece bu palet olduğu için diğerleri de aynı mı bilemiyorum ancak ben hiç memnun kalmadım bu ürününden.


Siz neler düşünüyorsunuz? Belki de bende ki ürün bozuktur bilmiyorum.
Sevgiyle kalın...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

5 yorum:

  1. ben de almak istiyordum bunu ama tereddütte kaldım şimdi bir de smokey eye olanı var belki ona bakarım sonra..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de bunun yerine smokey eyes ve ya diğer büyük paletlerini denemelisin. Dediğim gibi belki de bendeki bozuktur:/

      Sil
  2. Bende aynı rengi almayı planlıyordum ama henüz görmek nasip olmadı.Çok yüksek kalitede olmadıklarını tahmin ediyorum zaten ama hiç renk vermemesi kötü :(

    YanıtlaSil
  3. Ben hiç almayın bile düşünmedim H&M makyaj ürünlerini. Kaliteli olmayacağını biliyordum. Senin bu yazın da onaylıyor canım.

    YanıtlaSil
  4. Pigmentasyonu iyi değil gibi sanırım evet :( yinede bazla falan kullanılır galiba canım güle güle kullan.

    YanıtlaSil