Ürün İncelemesi#38 : Rimmel London Stay Matte

Merhabalar,

Bugün sizlere sonunda daha fazla dayanamayıp Watsons indiriminde aldığım ve yaklaşık 1 haftadır aralıksız kullandığım bu üründen bahsedeceğim.

İlk olarak amacım transparan olanı almaktı ama gittiği Watsons'ta kalmadığı için mecburen tenime uyan rengini almak durumunda kaldım. Bende ki rengi 005 Silky Beige. Ten rengimle uyumlu, yapısı hafif ve sürümü çok güzel olan bu pudrayı, görmediğiniz blog kalmadı biliyorum. Hatta içinizde belki de denemeyen, sona kalan bir ben olabilirim:)


Üzerindeki deseni yok edecek kadar kullandıktan sonra bahsetmek istedim. Yapısı/sürüşü/duruşu ve özellikle kokusu çok güzel. Benim gibi koku hassasiyetiniz varsa bu size kötü gelmeyecektir. İlk açtığınızda bebek pudrası koksa da sürdükten sonra koku felan kalmıyor onu belirtmek istiyorum.
Yüzde pudra pudra durmuyor en başta, çok kaçırsanız bile sanırım bu bahsettiğim olay hiç olmazmış gibi geliyor :) Ben bunu RT Multi Task Brush ile uyguluyorum. Göz altlarıma ise pıt pıt hareketlerle parmağımla..


Ben memnun kaldım, peki ya siz?

Sevgiyle kalın...

Share this:

,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Merhaba bende henuz almadim. Bitirme ptojesi yapiyorum, elimdeki urun bitsin alicam :) Son rutus olarak bir pudra istiyorum acaba transparan daha mi iyi olur dersiniz? Birde pudra cildimi cok kurutuyor bunda oyle bir sorun yasar miyim acaba? Fikrinizi soylerseniz cok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, benim de Maybelline ve L'oreal'de kurutma sorunum olmuştu. O nedenle kullanmayı pek istemiyordum sadece parlama riski olan ve göz altlarımı sabitlemek için kullanıyordum. Ama bunu 1 haftadır tüm yüzde kullanmama rağmen bir kuruma görmedim. Sadece son rötuş diyorsan bence transparan almalısın :)

      Sil
  2. Bende almadım:)) Son kişi sen değilsin yani rahat ol. Ama duydugum bu güzel yorumlar sonucu en kısa zamanda alıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden rahatladım böyle duydukça :) Bence beğeneceksin:)

      Sil