Ürün İncelemesi#35 : L'oreal Skin Perfection

Merhabalar,

Bugün sizlere bloglarda görmekten bıktığınız L'oreal'in Skin Perfection'unun bende bıraktığı etkilerden bahsedeceğim.


Hepimiz bu tip makyaj temizleme sularını gırla kullanıyoruz, hepsini deneyip memnun kaldığımızı bulmaya çalışıyoruz tabii ki::) Ben de L'oreal'in bir sürü makyaj temizlemesini kullandım. Çift fazlı olsun, yağsız olsun değişik değişik bir çok. Bunu da sırf bloglarda gördüğüm için aldım. 3-4 gündür de kullanıyorum her makyajı çıkarmak için. Yapısı bakımından Bioderma'ya benzetiliyor ki evet bence de kokusuz ve su görünümlü olmasından dolayı benziyor. Ancak bu köpürüyor :)


Makyaj çıkarmasına gelirsek eğer bence sınıfta kalan bir ürün. Bazen yorgunluktan yattığım yerde aynaya bakmadan pamuğa Bioderma koyup makyajımı çıkarıyorum ve yüzümde gram makyaj kalmıyor. Önceki gün bununla da aynısını yapayım dedim, sonra aynaya bir baktım eyeliner olduğu gibi gözümde duruyor. Akmış bulaşmış her yerime... Bu şişeyi bitirince bir kez daha almam ben bu ürünü. Ancak dün gördüm bir çok çeşit çıkarmışlar, pürüzsüzleştirici vb. gibi. Belki onlardan denerim ama Skin Perfection'dan bir kere daha almam...

Sevgiyle kalın...


Share this:

, , ,

CONVERSATION

12 yorum:

  1. bende dün almıştım sadece cilt makyajı için kullandım aslında iyiydi o konuda göz için denemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım açıkçası ben yüz makyajımı suyla bile çıkarabilirim benim için önemli olan göz makyajı, onda da bana göre sınıfta kaldı..

      Sil
  2. Hiç şaşırmadım canım. Eline sağlık yorumun için. Sonunda objektif bir yazı okuduk bu ürünle ilgili.

    YanıtlaSil
  3. Bloglarda o kadar çok övüldü ki, gerçekten tarafsız yoruma hasret kaldık. Beklediğim gibi bir yoru oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha iyi çıkmasını bekliyordum çünkü L'oreal'in başka bir temizleyicisini kullanmıştım üzerine bir şey katmamışlar..

      Sil
  4. Kesinlikle katiliyorun!! Kirpik diplerimde simsiyah eyeliner duruyordu bugun cikarttigimda dun almistim bende... O kadar cok ovuldu ki denemek istedim.. Ki kullandigim eyeliner en ufak bi goz yasi sulanma tarzinda olaylarda akabilecek bir eyelinerdi.. Hayal kirikligi acikcasi cok guzel anlatmissin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım keşke övüldüğü kadar olsaydı diyorum..

      Sil
  5. Bioderma h2o'nun da göz makyajı temizlemesi hiç iyi değil bence. Farı iyi çıkarıyor ama eyeliner ve maskara temizlemesi çok kötü. Bu ürünün göz makyajı temizlemesi de h2o ile aynı bence. Ten makyajımı da çok iyi temizledi. Benim favorilerimden oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alla alla herkese ürünlerin etkisi farklı sanırım :) Bence de h2o en iyi temizleyenlerden biri.. Dediğim gibi ten makyajını en kötüsü bile temizliyor zaten :)

      Sil
  6. Biodermayi merak ediyorum dogrusu. Ben lorealin mavi renk olanini aldim suan yanimda degil tam adini soyleyemicegim ancak yazisini yazacagim bi kac gune onun da. Goz ve dudak makyaji icindi. Goz makyajimi guzel cikariyor tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende ondan bahsettim bir yorumumda, onu bende kullandım hatta denk geldim toplamda 3 şişe bitirdim. Onun üzerine biraz katmaları gerekiyordu. Bu hiç olmamış :)

      Sil