Ürün İncelemesi#35 : Sigma E05 Eyeliner Fırçası

Merhabalar,

Bugun sizlere kısa bir süre önce edindiğim ilk Sigma fırçamdan bahsetmek istiyorum. 


Cloud10beauty.com'dan yaptığınız alışverişlerin sonunda hediye olarak seçebildiğiniz bu fırçayı da ben alışverişim sırasında aldım. 

Elimdeki eyeliner fırçalarına kıyasla çok ince bir yapısı var. İlk elime aldığımda ben bununla eyeliner süremem hayatta diye düşündüm. 


Ve ilk denememi yaptıktan sonra asla hatalı sürdürmediğine şahit oldum. Fırçanın ucu çok ince yani fırçayı dik tutarak kullanmak neredeyse imkansız. Mutlaka yanlamasına tutarak kullanmak gerekiyor. 


Bu görmüş olduğunuz fotoğrafta öncelikle fazla sürerek göstermek istedik. İkincisi ise aslında kullanılması gerektiği gibi kullanıldığında oluşan çizgi. 

Kıllarının yapısı inanılmaz yumuşak ve bunu gözünüze sürerken hissedebiliyorsunuz. 


Sanırım bir süre sonra Sigma'nın göz fırçalarından alacağım. Kullandığınız Sigma fırçası varsa ve memnunsanız lütfen bana yazın, fikir edinmiş olurum..

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , ,

CONVERSATION

1 yorum: