Douglas Alışverişi #30


Merhabalar,

Geçen gün Kanyon'a gittiğimde Douglas mağazasının NYX ürünlerini getirdiği geldi aklıma ve ben de durur muyum hemen girdim bir de ne göreyim %50'ye varan indirim beni bekliyormuş :)

Hemen denemek istediğim ürünlerden bir kaçını aldım. Ve hatta bir tane de şurada size hediye ediyorum :)


Sırf denemek için aldım ne fara, ne de aydınlatıcıya ihtiyacım vardı. Ama concealer ve fırça daimi arayışlarımdan biri olduğunu biliyorsunuz:) 

Bu sefer concealerı yine deneyerek aldım ama mağaza ortamıyla normal gün ışığı aynı olmadığı için bakalım sonuç ne olacak. Çünkü gidim en koyu rengini aldım :/ 06 Glow diye geçiyor. En kısa zamanda yorumlarım gelecek.

Şimdi buradan yorumlamamı istediğiniz ürüne öncelik vereceğimi belirtir ve giderim :)

** Burada ki 4 ürünün her biri indirimle 14.95TL'ye geldi. İndirimsiz fiyatlarını bilmiyorum.

Sevgiyle kalın...

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

7 yorum:

  1. fiyatlarını yazsan iyi olurdu tatlım :* :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan tatlım
    buarada videolardaki enerjine bayılıyorum
    makyaj dışındada ne video yapsan seyrederim
    beğenip izlediğim sayılı insanlardansın ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlımmmm, cidden çok mutlu ettin beni :)

      Sil
  3. bu markayı denemeyi cok istiyorum gercekten hemen gidip bi göz atmanın vakti geldi:)

    http://beautybysyln.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Türkiye'de olduğunu yeni öğrendim, yakında yorumlarım gelecek o zamana kadar ben şu an kaplarına bakıyorummm:))

      Sil