My Makeup Storage&Collection 2013 / Makyaj Koleksiyonum ve Dolabım

Merhabalar,

Bugün sizlere yazı değil de video ile merhaba diyorum!
Dün yüklemiş olduğum bir çok vlogerda gördüğüm makyaj koleksiyonu ve makyaj dolabı videosunu bende çekmek istedim ve işte karşınızdayım:)


VİDEOYU İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ

Sevgiyle kalın...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. İcine girmek istedim o dolabın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Benim de seninkinde gözüm var, ne yalan söyleyeyim :))

      Sil
  2. :) Çok hoş bir düzen. Ne zaman böyle bir düzenim olacak merak ediyorum. Alex'in küçük ve büyük çekmece uzunukların öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil