Günlük Makyaj

Merhabalar,

Malumunuz bayram tatilindeyim ve boş durmuyorum :) Aklımda yazacak çok şey/çekecek çok video var. Hatta birini dayanamayıp yarım iş günümün dönüşünde hemen videoya çektim ve kendimi dışarı attım :)

Sizlere bir sorum olacak, video olarak ne görmek istersiniz? Aklımda 2 tane video varken, Twitter'da sorduğumda "Koyu göz makyajı" cevabı aldım sevgili Merve'den, sizin de öneriniz varsa bekliyorum ve sizi videoyla baş başa bırakatak gidiyorum :)



Kullandığım malzemeler,

Naked2
MAC Select 
MAC Concealer
Golden Rose kaş kalemi
Flormar Şeffaf Kaş Maskarası
Kendi yaptığım corrector
Maybelline Jel Eyeliner
Maybelline Falsies maskara
The Balm Amanda Kissmylips
The Balm Sexy Mama
Benefit High Beam

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , , , , , , ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Çok güzelmiş :) No Mirror Makeup videousu çeker misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, yazdım kenara en kısa zamanda çekeceğim**

      Sil