Sonbahar Makyajı 2013

Merhabalar,

Vloggerlar son baharın gelmesiyle çeşitli sonbahar makyajları paylaşmaya başladılar, ben de eksik kalır mıyım? Hemen çektim bir video :)


Yine eeen fotojenik halimi size sergiliyor ve sizi video ile başbaşa bırakıyorum :)


Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. :) seni izlemeyi çk seviyorum

    YanıtlaSil
  2. Merhaba instagramda oreosevenkız da gördüm çekilişi sen kazandın sanırm. Kendim kazanmş gibi sevindm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim :) Ben de çok sevindim, ilk çekiliş kazanmam hem de Zuhal'den :)

      Sil
  3. Cevaplar gizlenmiş ezocum ben göremedim,ama bu makyajını çok beğendim ve ses tonun beni acayip dinlendiriyor :) seviyorum seni <3^^

    YanıtlaSil