Ürün İncelemesi#56 : Bobbi Brown Corrector - Light Bisque

Merhabalar,

Bugün sizlere Bobbi Brown makyaj etkinliği sonrasında aldığım bu corrector'dan bahsedeceğim.


Bildiğiniz gibi benim concealer ve corrector arayışım NARS'ı alana kadar tavan yapmıştı. Ancak daha sonra NARS'ı alınca bir nebze duruldum açıkçası :) Ama oraya kadar gidip makyaj yaptırınca ve göz altlarımın ne kadar güzel olduğunu görünce dayanamadım açıkçası ve hemen bunu aldım :)


Bu benim ilk Bobbi Brown ürünüm ve aslında başka da almayı düşünmüyorum çünkü uygulanan diğer ürünlerden hiç memnun kalmadım. Belki de mua sayesindedir bilemiyorum ama bir daha Bobbi Brown almayacağımı da rahatlıkla söyleyebilirim.


Aslında benim alttonum pembe, correctorun sarı alttonlu olup nötrlemesi gerekir diye düşünüyordum ama sanırım o concealer için geçerli çünkü göz altıma kullanılan concealer sarı alttonluydu. Bu ise tamamen ben "pembeyim" diye bağırıyor.


Zaten fotoğraftan da, duruşundan da bunu görebilirsiniz.


Göz altlarımda duruşunu göstermedim, çünkü biliyorsunuz video çekiyorum ve birinde mutlaka kullanacağım için canlı görmenizi istedim.


Aranızda kullanan varsa ve bana kullanımından memnun olup olmadığını söylerse çok mutlu olurum**

Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Aaa çok şaşırdım bende aksine bayılıyorum bobbi brown'a.:)Bir an önce canlı görmek istiyorum:) güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Canlı görmek ıcın sabırsızlıyorum sevgıler :*

    YanıtlaSil