Ürün İncelemesi#58 : Benefit Posie Tint

Merhabalar,

Bu ay ki project pan'im de bulunan bu ürünü bitmeden yorumlamak istedim.

Bunu ben Mr.Bright paketi içerisinde Kardelen Blog'un satışından aldım. Sırf Benefit ürünlerini denemek için. Bir kaç kere kullandıktan sonra yazmam gerektiğine karar verdim çünkü açıkçası benim merakımı boşa çıkardı. Bu paket içerisinden bayıla bayıla kullandığım High Beam haricinde diğerlerinden hiç memnun kalmadım açıkçası :/


En azından bu elimdeki ürün 4ml'lik küçük boyu ama bunu bile kullanmak istemiyorum. Ne yanağıma ne de dudağıma renk vermiyor bir türlü.


Fontoden üzerine, BB krem üzerine, çıplak tenime de uyguladım ama hepsinde aynı sonucu elde ettim. Bir türlü renk vermiyor! 


Aslında rengi çok tatlı bir pembe, çok şeker. Siz bu ürünü nasıl kullandığınızı anlatırsanız çok sevinirim. Belki de ben yanlış kullanıyorumdur.

Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Eğer ürünü bir kat kullandıktan sonra bekleyip ikinci katı sürersen kesinlikle renk veriyor, dudakta da yanakta da aynı. Tecrübeyle sabittir ;) Bu arada blogumdaki satışa bir göz gezdirirsen sevinirim;) oldukça avantajlı setler var.

    YanıtlaSil
  2. Yorumuna geç cevap verdiğim için üzgünüm :/
    Dediğin şekilde de deneyeceğim, umarım işe yarar. Teşekkür ediyorum ve hemen geliyorummm:)

    YanıtlaSil