Blogger Etkinliği#1 : 60lar Makyajı

Merhabalar,

Bugün sizlere ben dahil  CeylanEce, MerveÖzlem ve Selin 6 blogger olarak başlattığımız ve her aynın 5'i, 15'i ve 25'in de hepimizin şansına gelen seçtiğimiz bir makyajı yapıp bloğumuzda paylaşmaya karar verdik. Ve bizim bile birbirimizden haberimiz yok hangi makyajları yapacağımıza dair :) Benim de şansıma 1 numarada ki 60'lar makyajı çıktı :) Bakalım 5 Ekim'de hangisinde şansımı deneyeceğim :)



Şimdi öncelikle kullandığım malzemelere toplu olarak bakalım;


Kullandıklarım;

NYC Long Lasting Fondoten
Pastel allık
Golden Rose Cat Walk rimel
MAC far
Benefit Erase Paste
MAC Fluidliner
Catherine Arley parlatıcı
Estee Lauder Double Wear concealer
Maybelline Jel eyeliner
Revlon 2'li kaş kalemi
Essence göz kalemi
Essence dudak kalemi
Ecotools, RT ve Balm fırçalar

Şimdi ise sizi 60lar konseptiyle başbaşa bırakıyorum :)






Bir tane de orjinal haliyle koymak istedim ama 60lar olunca siyah-beyazdan başkası düşünülemez değil mi? :)


5 Ekim'i çok daha büyük bir heyecanla bekliyorum, ilki acemi oldu ama bundan sonrakiler çok daha güzel olacak sanırım :)

Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

9 yorum:

  1. Çok değişik ve güzel olmuş yaratıcılığını konuşturmuşsun :)

    YanıtlaSil
  2. Süpersin Ezgicim çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  3. Waaaooowww bayildim tatlim:)

    YanıtlaSil
  4. Kızlar çok teşekkür ederim, benim nedense hiç içime sinmemişti belki de ilk olduğundan ama beni çok mutlu ettiniz. Hepinize tek tek desteğiniz ve katılımınız için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Çok yaratıcı bir makyaj olmuş ve o dönemde alt kirpikleri yoğun göstermek için aşağıya doğru çizilen kirpikleri de yapmışsın tam olmuş :) Ellerine sağlık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz pandavari mi olmuş ne:) Bir kaç fotoğrafın uyarlamasını aldım kendi kendime bu çıktı. Aslında direk bir fotoğrafı yapmak istedim ama o zaman kopyala-yapıştır olacaktı. Kendimi geliştirebilmem için çok güzel oldu yorumun. Çok çok teşekkür ederim..

      Sil
  6. çok yaratıcı bir makyaj olmuş..çok beğendim..

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir etkinlikmiş. makyajda çok güzel olmuş eline sağlık bende alt kirpiklere bayıldım Ceyda gibi. :)

    YanıtlaSil
  8. Bütün gün okulda sizin makyajlarınızı düşündüm merakla .Kirpikleri önce takma kirpik sandım .Böyle bi an duraksadım .O alt kirpik olayına bayıldım ve ilginç geldi birazda.Bohem bir hava katmış bu makyaj sana :)
    Ellerine sağlıııık.

    YanıtlaSil