Ürün İncelemesi#62 : MAC Constructivist Paint Pot

Merhabalar,

Hazır dün de Treasure Hunt'ı paylaşmışken bugün de elimde ki bir diğer ve son paint pottan bahsetmek istedim. Yine bunu gümrük malları satışından aldım ve kuru bir haldeydi. Yine de bir yöntemi vardır elbet diyerek 3 liraya aldım. Sonra öğrendim ki Inglot'un bir ürünü ile bu kurumuş krem farları bir şekilde düzeltebiliyormuşuz. Bir arkadaşımda da vardı hemen ona verdim düzeltmesi için :)

Biraz bulamaç gibi duruyor bu şekilde yapılınca ama tabii ki benim için sorun değil:)


Benim gibi toprak tonları sevenler mutlaka bir bakmalılar. İçerisinde kızıllıklar barındıran çok güzel bir kahve bu Constructivist :)


Tekrar alır mıyım sorusuna ise bu sefer cevabım evet olacak! Gider bunun için o kadar parayı veririm :)

Ben bunu hem baz olarak kullanıyorum, hem tek başına kullanıp bir eyeliner ile işi bitiriyorum ya da elimdeki diğer kremsi yapıda ki farlarla karıştırıyorum. Her türlü çok güzel sonuç veriyor. Gerçekten iyi ki benim diyorum bunun için :)


Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

7 yorum:

  1. ben de çok seviyorum bunu..

    YanıtlaSil
  2. bu gümrük ürünlerini nereden alıyorsun? ben çok makyaj yapan biri değilim ama bir bakmak isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikirtepe ve ya Hasanpaşa'da mağazaları var. Bir de Bakırköy cumartesi pazarında da gümrük malları satışı yapan bir tezgah varmış, ona henüz gitmedim ama*

      Sil
    2. tam olarak ismi ne diye geçiyor. gitsek görür müyüz yani

      Sil
    3. Şevval Gümrük Ürünleri şeklinde geçiyor, Kadıköy Belediyesi ana kapı karşısında. Görürsün mutlaka.

      Sil
    4. çok teşekkürler :)

      Sil