Ürün İncelemesi#60 : NYX HD Concealer 06 Glow


Merhabalar,

Youtube'da geçirdiğim çokça vaktin ardından NYX ürünlerine ilgi duymamam neredeyse imkansız hale gelmişti. Sonra bir gün, bloglar arasında gezerken NYX'in Douglas mağazalarında satıldığını öğrendim. E öğrenir öğrenmez ne yaptım? Kendimi Douglas mağazasına attım ve denemek istediğim bir kaç ürünü edindim. Hatta bir tanesi de size gitti hatırlarsanız :)

Neyse efenim şimdi gelelim benim baş belam olan kapatıcılara :)


Bu sefer çok temkinli yaklaştım ve ince eleyip sık dokuyarak aldım bunu. Hem bir çok vloggerda görmüş olduğum bu concealer gerçekten güzel sonuç veriyor hem de iyice dikkatli aldığım için tam tenime uyduğunu düşünüyorum.


Maalesef zamansızlıktan elimde göstermek zorunda kaldım size, (tırnağım kırılmıştı da:/) ama en kısa zamanda göz altlarımda ve yüzümde duruşunu da göreceksiniz :)


Verdiği ışıltıyı ve kapatıcılığı çok sevdim ben. Kullanan var mı aranızda? Sizin görüşlerinizde önemli benim için. 

Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. Alicaktim vazgectm ya arastirmamistm gittigimde ama bu yazidan sonra alicam sanrm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimsiz hali alınmaz ama, bence indirimi bekle güzelim:)

      Sil
  2. Douglas bana uzak olduğu için bu güzel indirimlerinden yararlanamadım Rossmann a da geldi artık ama eski pahalı fiyatıyla almak istememiştim elimdeki kapatıcılar bitince bunu almak istiyorum :) Sonunda aradığın kapatıcıyı bulduysan sorun yok canım güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann'da da mı var? İlk defa duydum, gerçi ben Douglas'ta NYX olduğunu da çok sonra öğrenmiştim :))Bence denemelisin, özellikle HD ifadesi beni kendine çekmişti :)

      Sil
  3. Douglas'ta indirim vardı haftasonu ama bakmaya hiç zamanım olmadı. Normal zamanda da gidip NYX almam herhalde. Yüzde 50 indirime filan denk gelmem lazım.

    YanıtlaSil
  4. Ben de aynı şeyi düşünüyorum, indirimsiz fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 30 TL olması lazım, ben %50 indirim zamanı 14.99'a mı ne almıştım. Anca indirimde alınır yoksa 10-20 lira fazla verilip daha high end ürün alınabilir. Bir de Rossmann'a gelmiş [direk çalarım :))))] orası sık sık indirim yapıyorsa eğer Gratis gibi almanı öneririm :)

    YanıtlaSil