Project Pan #2'nin Sonuçları

Merhabalar,

Bugünün yazısı sadece project pan'im ile ilgili olacak. Biten ürünleri saklamayı sevmediğim için önceden çekmiş olduğum fotoğraf üzerinden bahsedeceğim. Çünkü direk attım bitenleri.


Bu sefer 5 ürün bitirdim, çok zorlandım bu ay çünkü neredeyse içimden hiç makyaj yapasım gelmedi. Bazı sorunlar yaşadım ve yeni bir hayata doğru gidiyorum. Bazı şeyler kesinleşince sizinle paylaşacağım, henüz kesin değil o yüzden paylaşamıyorum şimdilik ama içim içimi yemiyor değil :/

Neyse şimdi gelelim bitenlere;

Privacy Deo: İlk başta çok severek almıştım, hatta parfümü kalmamıştı olsaydı onu da alacaktım ama bir süre sonra kokusu değişti, zor olsada bitti!
Loreal Skin Perfection; Çok büyük umutlarla almıştım ama beklentimi karşlamadı. 
Make Up Store Kaş kalemi; Tam benim rengim ama çok sert bir yapısı olduğu için bitirmek istedim ve bitti!
MAC Plumful; Çok güzel renk veren tam yaz/sonbahar geçiş rengiydi. Severek kullandım ama bitti. Belki ülkemize gelir de Back To MAC yaparım diye atmadım kabını :)
Rimmel London Glam Eyes maskara; Çok güzel hacim ve uzunluk veren bir rimeldi, uzun süre çok severek kullandım ama bitti. Elimdeki rimeller bitince alabilitem yüksek :)

Şimdi Blogger Bazaar'a gitmek için evden çıkma vakti!:) Ayrıntılar yakında blogta olacak :)

Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder