Bobbi Brown Makyaj Etkinliği

Merhabalar,

Bugün sizlere Cumartesi günü İstinye Park'ta gerçekleştirilen Bobbi Brown makyaj etkinliğinden bahsedeceğim. 

Saat 15:00'da olan radevuma 14:45'te gittim ve direk makyaj artistinin koltuğuna oturdum. Yine her zaman ki gibi heyecanıma yenik düşüp ilk girişi fotoğraflayamadım. Alışacağım ben, söz veriyorum :/

Ya ten makyajı ya da göz makyajı yapılacağını söylediler, ben de direk göz makyajı istedim çünkü biliyorum ki göz altlarımla daha fazla ilgileneceklerdi :) Çakallık başa bela :)

Şimdi face chart'a bir bakalım, kullanılan ürünleri baştan yazdı, o yüzden ürünlerin isimlerini değil de genel bir fotoğraf aldım.


Bunlarda göz makyajımda kullanılan güzellikler.


Arada Sinem Hanım ürün almaya gitmesinden istifade hemen fotoğrafladım aynadan kendimi :))


Bunlarda yakından duruşları...

Klasik ya da buğulu; hangisini istediğimi sordu ben de buğuluda karar verdim çünkü en çok kullandığım göz makyajı..




En son ise, Bobbi Brown ürünlerinde bu güne özel %15 indirim varmış. Baya Sinem Hanım'ın ısrarından sonra sadece istediğim, en çok istediğim şeyi aldım yine, corrector!:)  Bana uygun olan rengi Light Bisque :) Bununda incelemesi en yakın zamanda gelecek. :)


Bu etkinlik için Master Card ve Akbank'a teşekkür ederim.

Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş makyajın masallah:) nerde oldu canım etkinlik,ben bobbi brown ın firca setini aldım çin sitesinden çok uygun fiyata:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzelim, ben pek beğenmedim maalesef :/ Etkinlik geçen cumartesi İstinyePark'ta oldu, hatta duyurmuştum blogta..

      Sil