Feelunique Alışverişi #31 : Real Technique Sponge

Merhabalar,

Hafta sonu biraz bloğumu boşladığımı farkındayım ama bu aralar biraz dalgın, yoğun ve mutsuzum. O yüzden sizlerden özür dileyerek bugün sadece bir alışverişimden bahsedeceğim. Daha sonra detaylı yazısı gelecektir.


6 Eylül günü, Zuhal(oreosevenkız)'in yapmış olduğu alışverişi paylaşmasının ardından bende ücretsiz kargosundan yararlanıp hemen aldım bu beutyblender'ımısı süngeri.


İlk ürünümü kargoya verdiklerinde bir mail aldım 7 Eylül günü. Tabii kargo takibi yoktu o mailde. Ben de henüz mail atıp kargo durumunu sorup, sıkıştırmak istemezsen önceki gün yani ayın 13'ünde ürün elime ulaştı.


Tam anlamıyla 1 hafta süren gelme sürecinde her hangi bir sorun yaşamadım. Bu yüzden feelunique.com sitesine bir teşekkürü borç bilirim.


Ben alışverişten ve ürünün hızlı teslimatından memnun kaldım. Bence siz de henüz yurtdışından bir şey almadıysanız, feelunique'ı tavsiye ederim.

Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. Güle güle kullan canım benmki hala gelmedi:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı gün verdik siparişi, bence bugün gelir ;)

      Sil
  2. Bu haber süpermiş :) Sanırım bende aynı ürünle başlayabilirim :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar şanslısın benim 26 gündür basit bir alışverişim hala gelemedi bu siteden kargonu nerde onu bile söylemiyorlar maile klasik ezberlenmiş cümleler kuruyorlar sadece :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi misin? Çok üzüldüm şimdi. Benim son zamanlarda yaptığım yurt dışı alışverişleri maksimum 10 günde elime ulaştı:/

      Sil