2013'ü Geride Bırakırken...

Merhabalar,

Artık 2013'ün son günlerini yaşarken sizlere bloğumda en çok okunanları, en ilgi çekenleri paylaşmak istedim. Bloğumu Mart 2013'te açtığım için aslında 2013'ün tek iyi yanı sanırım bu. Onun dışında şu son bir kaç gün de çabucak bitsin. Sosyal hayatımızda yaşadığımız olaylar bir yandan iyiyken, bir yandan kaybettiğimiz canlarımızı da hatırlatmak istiyorum. Direniş sırasında kaybettiğimiz 7 canı ve hala akıbeti belli olmayan Berkin'den bahsetmeden geçmek istemiyorum. Sonuç olarak #direnGeziParkı diyerek blog aleminde neler yapmışım ondan bahsedelim birazcık...



1 - Bundan 3.5 ay önce 5 blogger olarak bir etkinliğe başladık, her seferinde farklı bir konsept makyajı yapıp paylaştık, ben bu etkinlikte kendimi geliştirdiğimi ve bloğa bir aksiyon kattımı düşünüyorum. Geriye sadece 4 konsept makyajı kaldı ama bitince yeni bir şey bulmamız gerektiğini düşünüyorum. Aşağıda da son olarak 10.sunu yaptığımız etkinlikten kareler var, ben bakarken bile mutlu oluyorum yahu :)


2 - Şimdi bahsedeceğim konu ise, blogta şimdiye kadar en çok okunan Ürün İncelemelerinden derlediğim bir fotoğraf var. Tek tek konuların linklerini verip yazıyı uzatmak istemiyorum, dilerseniz sağ üst köşedeki arama yerini kullanarak ürünler hakkındaki yorumları okuyabilirsiniz :)


3 - Şimdi sırada en çok okunan video postlarında, aslında Youtube'u bu konuya dahil etmeyi düşünmüyordum ama blog yazılarına baktığımda bu 3 videonun ilgiyle izlendiğini farkettim ve o yüzden paylaşmak istedim bir kez daha...


4 - En çok okunan 2 yazımda, katıldığım etkinlik ve makyaj uygulamasıymış. Etkinlikleri çok seviyorum ben yahu, gerçi kim sevmez ki...


5 - İlk bloğu açtığımda bir yazı dizisi yapmıştım. Adı "Makyaj Dolabım"dı, elimdeki ürünleri marka marka ayırıp göstermiştim sizlere. O seriden en çok okunanlar Essence ve Rimmel London olmuş :)


6 - Alışverişi kim sevmez ki? En çok okunan 3 alışverişim, Feelunique, Watsons ve H&M olmuş :)


7 - Ve geldik karışık olarak derlediğim fotoğraflara, saç bakımı ve tırnak bakımı en ilgi çeken yazılarım olmuş :) Bir diğeri ise the Balm ve Pastel allık karşılaştırmammış ve son olarak aylık favoriler de ilgi çekiyormuş. Bu yapmış olduğum analiz beni neler yapmam konusunda uyandırdı :)


Okuduğunuz için 9 aydır benimle olduğunuz için çok teşekkür ederim. Gelecek olan yeni yılın eskisinden bin kat daha güzel olmasını diliyorum hepimize.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. Canım Ezgim sen uzuuun yıllar yaz, hep iyi günler görelim, bitsin artık bu yıl :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, umarım 2014 her konuda çok daha güzel bir yıl olacak...

      Sil
  2. Etkinlik bitiminde büyük bir boşluk hissi olacak :/

    YanıtlaSil
  3. Makyaj etkinliginin fotograflari ne kadarda guzel olmus :) Hepsini birarada gormek daha hos oluyor ^^
    Ellerine saglik, mutlu yillar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, evet neden daha önce aklıma gelmedi diye düşünmüyor değilim:)
      İyi yıllar:)

      Sil