Ürün İncelemesi#95 / #syafroditeventi Sponsorlarımız #6 : M.Asam

Merhabalar,

Günün 2. yazısıyla karşınızdayım. Son zamanlarda çok fazla yeni ürün denediğim için hepsini kullandıkça fikir oluştukça paylaşmaya çalışıyorum. Bugün ki konuğumuz ise Fulser'in bizlere hediye ettiği M. Asam Magic Finish Fondoteni. 24 Kasım'da ki #syafroditeventi'nde verilen bu fondoteni ben yaklaşık 2-3 haftadır deneyip gözlemliyorum. Artık yazma vaktim geldi, çünkü fikirlerim oturdu yerine :)


Fondotenin kabı çok güzel, ayna gibi kullanılıyor o yüzden ambalajından dolayı benden tam puan aldı :p


Ürün köpük formda, benim bu şekilde kullandığım ilk fondoten kendisi o yüzden bu şekilde bir fondoten denediğim için çok mutlu oldum. 30 ml'lik kocaman bir kapta kendisi, kullan kullan bitmez, bereketli bir ürün. Çünkü gerçekten azıcık uygulama yetiyor. Şimdi gelelim ürün hakkında ki düşüncelerime;

- Kapağını açtığınızda buram buram kokan bir fondoten. Bana bazen çikolata kokusunu andırmıyor değil. Yalan söylemeyeceğim, cidden çok fazla kokusu var. Sürdükten sonra da hemen uçup gitmiyor kokusu.
- Örtücülüğü ise çok çok az.
- Az bir ürün tüm yüze yetiyor, çok sürdüğünüzde ekstra kapatıcılık sağlamıyor.
- Rengi cilt tonunuzla bütünleşiyor dense de ilk sürüldüğünde bana rengi koyu kalıyor, koyu tenlilerde ise açık. Ancak yine de rengim yakın olduğu için bu fondotenin rengine, bir süre sonra bütünleştiğini gözlemliyorum. Ancak çok sürdüğünüzde bütünleşme olmuyor.
- Yüzümde her hangi bir iritasyon yaratmadı, sivilcelendirme yapmadı.
- Ürün 30ml ve 85-90 TL arasında değişiyor fiyatı. Kapatıcılıkla oranlandığında biraz pahalı bana göre.


Elimde uyguladım, görebiliyorsunuzdur, alttaki görüntüde tonuma koyu biraz. Avucuma doğru baktığınızda renk farkını görebilirsiniz. Ben yine de kullanmaya devam edeceğim, günlük makyajda kullanılabilir bir ürün.

Ayrıca yıllardır eczanelerde satılan M.Asam MAGIC FINISH’i ve diğer M.Asam Cilt Bakım Ürünlerini artık Watsons ve Gratis mağazalarında da satın alabiliniyor.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

1 yorum:

  1. eczanelerde satılan bir markanın o kadar buram buram kokması ilginç. Bir de dediğin gibi sanki tenine biraz koyu gelmiş Ezgiciğim. Gratislere geldi diye biliyorum. Belki başka ürünleri varsa denenebilir. Artık kozmetiklerde bile farklı markalar ve değişiklik istiyor insan. Bu arada bende mimin var, eğer yapmak istersen beklerim.

    YanıtlaSil