Blogger Etkinliği#10 : Kendi Makyajım

Merhabalar,

Bugün sizlere ben dahil Ece, Merve, Özlem ve Selin 5 blogger olarak başlattığımız ve her aynın 5'i, 15'i ve 25'in de hepimizin şansına gelen seçtiğimiz bir makyajı yapıp bloğumuzda paylaşmaya karar verdik. Ve bizim bile birbirimizden haberimiz yok hangi makyajları yapacağımıza dair :)

Uzun zamandır FOTD yapmadığımı farkına varmışsınızdır, bunun nedeni hem artık ışığı yakalayamıyor oluşum hem yoğunluğumdan hem de makyaj yaptığım günlerin azalmış olmasından kaynaklı. Son zamanlarda üzerimde çok bıkkınlık var, şu 2013 bitsin, 2014 çok daha güzel olacak diyor ve sizi random.org ile baş başa bırakıyorum :)


Ve uzun zamandan sonra bir FOTD ile karşınızdayım, bu benim günlük hep kullandığım makyaj olur :) Zaten instagram'dan takip edenler bilirler bu malzemelerle bu makyajı yapıyorum uzun zamandır:)


Şimdi kullandıklarıma bakalım, ne kadar değişik değil mi?:)


Urban Decay - Naked Basics
Rimmel London - Match Perfection
Essence - Kaş Kalemi
Flormar - Şeffaf Jel
Sleek - Flushed
Maybelline - Great Lash
Laura Mercier - Secret #3
Revlon - #040 Soft Rose
Rimmel London - Stay Matte
Alix Avien - Eyeliner Pen
Random Pallette

Ben sanırım hiç bir zaman poz vermeyi öğrenemeyeceğim. Ne yapsam olmuyor! 40 tane fotoğraf çektim, içinden sadece 1 tanesi adam gibi (ne kadar olursa o da) diğerleri çok kötü. Diğer 2 tanesi de çok boş kalmasın diye kırpıp yaptığım fotoğraflar. En kısa zamanda fotoğrafta düzgün çıkmayı öğrenmek istiyorum.




Sevgiyle kalın.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. Ezgicim makyajını çok beğendim. Sade ve asil olmuş. Tıpkı senin gibi :))

    YanıtlaSil
  2. Bence makyaj süper olmuş Her zaman sadelikten yanayımdır :) O fotoğraf konusunda bende sendenim 50 fotoğraf çekerim içinden 1-2 tane anca çıkar Olayı çözünce banada haber ver lütfen :)

    YanıtlaSil